Heb haar gisteren voor een paar uurtjes bezocht op haar nieuwe locatie. Grondgebied Zaventem, maar nog binnen de ring gelegen. Mijn navigatie deed wat raar, want de wegen zijn door de recente werken in de buurt blijkbaar licht gewijzigd. Heel mooi en ruim appartement in een nieuwbouwcomplex , daardoor voelt het aan als thuisontvangst, in een huiselijke sfeer. Parkeren wel wat moeilijker. In de straat niet mogelijk en op het terrein zijn het allemaal genummerde , dus voorbehouden plaatsen.
Doch eenmaal ter plaatse was de ontmoeting als van ouds. Van haast en handwerk niets gemerkt, in tegendeel, ze doet er alles aan om je het zo aangenaam mogelijk te maken en te houden. De tijd vloog jammer genoeg weer te vlug voorbij. Zeker doordat we elkaar al wat beter kennen en we tussen de intieme momenten door ook tijd maken om elkaar gewoon als mens te zien en waarderen. Voor mij de perfecte illusie van de liefde bedrijven met een vriendinnetje, doch ten volle beseffend dat dit een "zakelijke transactie" is en blijft, binnen de tijdslimiet van onze afspraak.
Haar Engels is intussen meer dan behoorlijk, en door het feit dat dit quasi mijn tweede moedertaal is, is het mogelijk om met haar vlot te communiceren, zowel tussen de lakens als voorafgaand en nadien. Een echt pientere en uiterst charmante jongedame, zonder capsones, en zeker weten: met het hart op de juiste plaats. Zoiets kan je niet acteren…
Al wil ik dit relativeren: net als in het echte leven hangt emotie en "elkaar aanvoelen" af van de menselijke interactie. Met haar is dit voor mij de perfectie op menig vlak.
Doch ik begrijp dat andere anders, en daarom niet verkeerd, tegen de dingen aankijken…
Met een paar heerlijke tongzoenen afscheid genomen in de deuropening…
Herhalings- of zal ik zeggen verslavingsgevaar : heel groot!
Tot gauw weer, "lovely princess from Astana"

Ik weet niet meer waar juist ik het neerpende, maar…laat ons dankbaar zijn dat er jongedames zijn als Adele die ons, mannen, bepaalde diensten aanbieden. Transplanteer ervaringen op het forum echter niet te veel naar eigen verwachtingen. Het is voor mij een prachtmeid, maar vooral een mens. Haar respecteren en waarderen is voor mij dan ook vanzelfsprekend.
"Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden". Dus, aanvaard dat ze niet alle diensten zomaar aan iedereen aanbiedt. Haar hoge graad van gevoeligheid kan maken dat ze dit mogelijks niet doet bij alle "guests". Dat is puur menselijk…
Het gaat immers niet een transactie zoals de aankoop van een nieuwe wagen. Daarbij betaalt elke aankoper dezelfde prijs voor de wagen en de eventuele opties…
Al kan het zijn dat de verkoper bepaalde extra's niet in rekening zal brengen voor een trouwe klant. Niet voor diens mooie ogen, maar om hem als klant te waarderen en behouden…
Een beetje via een omweg verwoord, maar voor ieder van ons verstaanbaar en herkenbaar, denk ik