Goed onderwerp: ik heb eens met een dame gesproken over mannen die thuis niet aan hun trekken komen klagen vaak dat hun vrouw niet meer wilt vrijen.
Ze vertelde me dat het gewoon aan hun eigen (niet bestaande) hygiëne ligt: onverzorgd uiterlijk, rotte tanden, stinkende adem, stinkende oksel, stinkvoeten, een stink reet, stink piet.
Stinkend komen aandraven en dan een zuur bakkes trekken als ze vroeg om samen een douche te nemen (want meneer was al vroeg op de baan - was er ook aan te ruiken) maar er was geen tijd om nog even een douche te nemen.
Dat vind ik zo respectloos!
Het is omdat ze een dame betalen en denken 'ik betaal dat mens, dus ze moet niet zeiken over mijn hygiëne'.
Ik ben zelf een heel net en verzorgd iemand en zal altijd bij bet begin van de date een douche nemen, en dat verwacht ik ook van de dame.
Fris aan de vis / worst
Maar sommige mensen hebben nu eenmaal een lijfgeur, kan deels door slechte eet en drinkgewoonten en deels omdat ze dat nu gewoon in zich hebben en dat laatste is een jammere zaak, alleen ben ik blij dat ik dat niet heb.
Dus: DVP of niet: hygiëne is nummer 1