Persoonlijke hygiëne – Waarom je je kont moet wassen na het poepen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aangenomen dat de dames de waarheid spreken, heb ik nooit klachten over mijn hygiëne gehad en ik heb gelukkig ook nog nooit een dame gehad met een onwelriekend doosje.

Ga ik hopelijk ook nooit treffen en ik snap het omgekeerd van de dames maar al te goed dat als ze zo dicht in de buurt van je poeperd aan het pijpen zijn het wel zo netjes is als je ook van achteren fris bent.
[/QUOTE]
Ik vraag ook altijd aan de dame of dat ik schoon genoeg ben. Als ze vinden van niet moeten ze dat ook eerlijk zeggen.

Tot nu toe nog geen klachten gehoord.

Jullie hebben het over wassen, maar sommige kerels vegen na het poepen niet eens af. Die trekken gewoon hun broek omhoog en klaar. Dat is nog smeriger.

Alleen gewoon douchen is denk ik inderdaad niet genoeg voor dat probleem. Je moet met de douchekop de anus goed schoonspuiten, het best hurkend zodat het water alles goed schoon kan spoelen. Vind het zelf anders ook niet hygiënisch.
Persoonlijk denk ik dat dit het beste is, meteen na de grote boodschap. Maar ja, kan dat overal?

@Itsme020nl jij steekt die doucheslang zo in je anus. Ik weet niet of het gezond is om je endeldarm vaak op zo'n manier te spoelen, hoor.

Ik heb eens aan een slipje geroken van een jonge vrouw puur uit nieuwsgierigheid. Ik moest gewoon kokhalzen ervan. Poep en pisgeur gemengd met vaginaal vocht. Ik kon het nog net binnen houden. Sindsdien nooit meer aan een slipje geroken.
In Japan is dit iets heel seksueels: veel van die kerels daar vinden het schitterend om aan een gedragen slipje van een jonge meid te ruiken. Ze betalen daar grif voor.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan