WHEM Adelle, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een tijd geleden ben ik op verkenning geweest. Het is mij prima bevallen, ondanks de slechte recensies.

 
Er zitten enkele redelijke reviews tussen dat wel maar je moet toch beamen dat de foto's totaal idioot gefotoshopt zijn.
Die Oekraïense dames hebben er een handje van om de waarheid te verfraaien maar dit is echt te.
Ik ben 3 keer bij haar geweest. Eerste keer nieuwsgierig, tweede keer totaal verrast (door dat fotoshoppen) en de derde keer weer nieuwsgierig.
Dienstverlening is een zesje hooguit
 
De slechte recensies hebben mij lang tegen gehouden; onterecht is inmiddels gebleken. Maar inderdaad, blijf nou eens van Shop af.

Zoek je een partner om haar eens eventjes alle hoeken van het bed te laten zien, dan kun je Adelle haar deurtje beter voorbij gaan. Ze houdt daar niet van vertelde ze.
 
Antwoord voor Rimon: Er werd op hookers gesproken over allerlei cosmetische operaties. Rita had kleine, slappe borsten die is daaraan echt geholpen. Adelle had al een D-cup.
Ze hebben beiden verder een flinke opfrisbeurt gehad, de foto's waren zeer opgepoetst, ik dacht wie weet.
Echter een vrouw die tegen de 50 loopt kunnen ze niet verjongen tot een twintiger. De foto's wel
 
Ik heb haar weleens gezien als ik me even door rita liet pijpen.

Als je hoopt dat je de dame van de fotos aantreft, kom je echt van een ijskoude kermis thuis. Ze lijkt op de fotos als je je oogjes heel erg dichtknijpt, dichtknijpen tot je oogjes gesloten zijn en de fotos van de ad voor je ziet.
 
Laatst afspraak mee gemaakt. Verleid door de foto (niet de photoshop fotos maar de enige die echt lijkt). Recenties zijn wisselend maar wilde de gok wel wagen. Vanaf seconde 1 een klaagzang met een geirriteerde en afstandelijke houding. Afspraken gemaakt via whatsapp deed ze heel moeilijk over. Na 5 min mijn geld terug gevraagd en weggegaan. Zeker geen aanrader deze dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan