Recensie Adessa, Massagerie, Antwerpen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Private Partz

Wandelaar
85
22/08/21
65
3
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voor wie eens de slechtste ervaring uit zijn wandelcarrière wil meemaken, kan ik Adessa aanraden in de Massagerie.
Een heel lange slanke gespierde Afrikaanse; precies het model van een een athlete, maar dan slanker.
Over de massage kunnen we kort zijn: ze masseert ENKEL (!) de rug. De benen, de armen, al de rest slaat ze over. Bij haar body-to-body gaat ze met haar volle gewicht op je onderrug zitten en wrijft ze wat heen en weer met haar kont; best pijnlijk.
Na het eerste deel - wat heel lang leek te duren, normaal heb ik het tegenovergestelde gevoel - mocht ik omdraaien. Het vervolg was een beetje wrijven over borst en buik; dan gaat ze onmiddellijk voor de manuele afwerking. Ik had het ruwer verwacht gezien het verloop van de massage, maar het was nog het enige geslaagde aan heel de sessie.
Een absolute afrader; ik heb al een lange wandelcarrière achter de rug met in hoofdzaak erotische massages en deze staat toch in de top 2 van slechtste massages ooit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan