Recensie Adina, Leuven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

30ib

Wandelaar
71
12/03/22
34
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/100-real-pictures-for-you-sweet-girl.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zag Adina opnieuw adverteren. Eind vorig jaar eens geweest toen ik nog niet wist over de slechte reputatie van de B*straat in Leuven.

Ze lijkt 100% op haar foto's. Ik vond de kamer zeer muf en kon me ook niet opfrissen (had ik thuis al gedaan maar toch).

Ze was niet onvriendelijk, maar ook geen gfe. Betaald, gemiddelde pijpbeurt zonder condoom, even mogen beffen, rubber om, gemiddelde sex. Zoenen doet ze niet. Achteraf nog een kleine gemiddelde massage en buiten.

Geen super slechte ervaring maar zeker geen herhalingsgevaar.
 
De advertenties van de bende die in de Brusselsestraat ontvangt, gelijken allemaal op elkaar en vermelden dat hun "pictures 100%real" zijn. Dus zie je dat staan, kan je bijna zeker zijn dat ze in de Brusselsestraat ontvangen.
 
Ook paar keer geweest omdat ik in Leuven moest zijn vorig jaar. Tegen mij altijd vriendelijk maar zoenen is er inderdaad niet bij. Toen altijd profielen met foto's van andere vrouwen. Is precies nu wel anders. Want het is ze echt op foto. Kan er niet veel slecht overzeggen maar contact met haar is verwaterd. Ze wou wel weg uit de B*straat omdat ze het daar niet veilig vond. Weet niet waar ze nu ontvangt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan