Recensie Adina en Liliana, Privat bei Sara, Würselen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Wandelaar
56
05/02/23
54
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
http://www.beisara.de/team/sedcard-adina-76428.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag moest ik in buurt zijn. En ik had wel zin in een Trio. Dus ff een afspraak gemaakt. Met Adina en Liliana. Bij binnenkomst werd ik ontvangen door de Gastvrouw Sara. Waarvan ik een tongzoen 👅 van kreeg en ondertussen ook aan mijn gereedschap voelden. Ja met Saar heb ik ook al diverse keren mee gekamerd. Ze zei du hast Termin mit Adina und Liliana. Ik zei das stimmt. Dus bij Sara de financiële afhandeling gedaan gedaan. En daarna werden de dames erbij geroepen. En daarna werd ik naar de kamer begeleid. Wat zagen ze er toch lekker uit .

Na het was ritueel zijn we op bed beland. De dames begonnen me zoendend te betasten. Waarna Adina mijn gereedschap als eerste in haar mondje nam zc. ff later kreeg ze versterking van Liliana die aan mijn ballen lag te zuigen. ff later kluifde ze om en om aan mijn gereedschap. Wat is dat een geil gezicht zeg. Dat Liliana lekker kon kluiven dat wist ik al. Maar Adina die kluifde er ook een flinke punt aan. En daarna beide omstebeurt in standje 69 genomen. De dames werden wilder en wilder. Waarbij ze ook elkaar likte en zoende

Zoals gewoonlijk neemt Liliana altijd de leiding. Dus na 25 minuten kluiven zc door beide . Deed ze de regenjas omheen. En beveelde Adina om op mijn gereedschap te zitten. Terwijl Adina in cowgirl op mijn gereedschap zat. Lag Liliana zichzelf te vingeren. Ze vond het een geil gezicht. Hoe Adina mij aan het berijden was.

Na een aantal minuten pakte Liliana een nieuwe regenjas. En zei pak mij maar eens in Doggystyle. Want ze wilde mijn Hammer wel ff voelen. En daarna heb ik beide dames flink genomen. En op het einde. Op beide gezichten en in hun mondjes klaargekomen.

Het was een heerlijke trio van de bovenste plank. Met 2 heerlijke knappe slanke dames. En als ik een trio neem bij Sara. Dan laat ik altijd Liliana beslissen met welke aanwezige dames zij een trio wil. Dan weet ik zeker dat het goed komt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan