Zelf heb ik voornamelijk slechte ervaringen met thuisontvangst, maar de recensies over Adriana trokken toch mijn aandacht.
De afspraak was snel gemaakt, contact verliep soepel en vanavond was het dan zover. Ze had gevraagd in de ochtend nog even te bevestigen en daarmee was de afspraak definitief.
Vroeg in de avond zag ik een appje binnenkomen en ik verwachtte het ergste, maar ze vroeg alleen of ik iets vroeger kon, maar indien dit niet kon was het verder ook niet erg. Uiteindelijk lukte het me om iets eerder ter plaatse te zijn.
Via de app instructies ontvangen waar ik precies moest zijn en toen ik de flat zag bekroop me een beetje een ongemakkelijk gevoel. Het zag er van buiten een beetje verouderd uit. En ik dacht in mezelf, daar gaan we weer.
Aangekomen bij het juiste huisnummer ging de deur open en ik kon het haast niet geloven. Is dit de dame waarmee ik had afgesproken? Wauw wat een beauty!!
Het ontvangst was hartelijk en op de kamer aangekomen bleek mijn voor angst ongegrond. Een keurig opgeruimde en schone kamer met een mooi groot bed.
Even wat gekletst om het ijs te breken. Ze spreekt prima Engels en ik voelde me al snel op mijn gemak. De financiën afgehandeld en ik kon me opschonen in de badkamer. Ook hier weer alles keurig netjes.
Terug op de kamer had ze alleen nog lingerie aan en werd ik opnieuw overvallen door haar schoonheid. Niet alleen een heel knap koppie, maar ook een geweldig mooi lichaam. Prachtige billen en hele mooie borsten.
We begonnen wat te zoenen en elkaar te strelen. Ik had mijn onderbroek nog aan en ze wreef over mijn inmiddels hard geworden pik. Ik kneep zachtjes in haar billen en genoot van het moment.
Zullen we op bed verder gaan vroeg ze, ik deed mijn onderbroek uit en ging op bed liggen. Ze kwam boven mij hangen en begon wat te tongzoenen. Dat was een beetje voorzichtig met het puntje van haar tong, maar ik vond dat eigenlijk wel lekker en beetje de spanning opbouwen.
Ze ging langzaam naar beneden en ik kreeg een uitmuntende blowjob. Ze voelt dat geweldig aan, rustig, teasen, ballen likken, met het puntje van het tong mijn eikel likken. Echt super lekker, afwisselend wat sneller, zonder handen. Haar bh ging uit en ik kon heerlijk met haar borsten spelen.
Ze deed haar slipje uit en ik vroeg of ik haar mocht beffen. Ze stemde in en ging op haar rug liggen. Via wat tongzoentjes, strelen en zuigen aan haar tepels kwam ik uit bij haar heerlijk frisse poes.
Hygiëne is helemaal top en dat maakte het beffen tot een genot. Ze werd lekker nat en ik genoot ervan om haar te likken.
Ik vroeg of ze me nog even wilde pijpen en vervolgens werd het tijd om over te gaan op intiem. Condoom erom en ze liet zich rustig naar beneden zakken, wat is dat genieten! Intiem zijn met zo'n prachtige meid, terwijl ze heel rustig op en neer ging kon ik haar heerlijke borsten zachtjes kneden.
Ik moest vechten om niet te snel te komen, dus ik vroeg om een wisseling. Ze ging op haar rug liggen en ik kon zo zelf het tempo bepalen. Lekker rustig, ze blijft je lekker aankijken, uitdagend af en toe haar tong uit haar mond, gek makend.
Gevraagd of we doggy konden doen en ze ging op haar knieën voor me zitten. Wat een mooie billen heeft ze en wat geil om daar zachtjes tegenaan te stoten. Steeds iets sneller totdat ik het niet meer hield. Een geweldige ontlading tot gevolg.
Jeetje wat heb ik genoten. Wat is het een leuke vrolijke meid. Ze is nog jong, maar wist heel goed aan te voelen wat ik lekker vind. Ervaring zit wel goed. En ze is echt een plaatje om te zien.
Ja dit was een schot in de roos en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Helaas vertelde ze dat ze na morgen voor twee maanden naar huis gaat. En waarschijnlijk als ze terug komt in Hoofddorp gaat werken. Maar ze zit niet op een vaste plek en ik zeg eerlijk, voor zo'n fijne meid overweeg ik de reis naar Hoofddorp ook nog wel.
We gaan het zien, sowieso even twee maanden wachten. Maar dat ik haar nog eens wil bezoeken staat vast. Dit soort ervaringen maken deze hobby zo geweldig!