Recensie Adriana, Hilversum Privé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trekvogel123

Wandelaar
64
23/09/23
157
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/582147-adriana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een maandje geleden ben ik bij Adriana geweest. Ik had haar nog nooit ontmoet, dus dan is het altijd afwachten wie je aantreft.
In de ontvangstruimte werd ik opgehaald door een zeer spontane en vrolijke Adriana met een mooi lichaam, maar vooral een knap bekkie met ondeugende ogen. In de advertentie op Kinky staat dat ze Russisch is, al dacht ik op te merken dat ze Pools is. Hoe dan ook, ze spreekt vloeiend Nederlands, dus dat vormde geen enkele barriere. Ze was enorm vriendelijk en kletste lekker weg, waardoor de spanning (die ik toch altijd een beetje heb) meteen weg was. Ze gaf aan dat naast de massage intiem voor €50 tot de mogelijkheden behoorde, maar dat dat uiteraard niet verplicht was. Ik besluit altijd tijdens de massage zelf of ik hier gebruik van wil maken omdat ik (zeker bij een eerste ontmoeting) niet weet of de klik er is. Enfin, even douchen en vervolgens heb ik plaats genomen op de massagetafel. Ze begon met mijn schouders en werkte naar beneden richting mijn onderrug, daarna mijn billen (waarbij ze alvast even kennismaakte met mijn tweeling en jongeheer) en vervolgens mijn benen en voeten. Ze deed dit allemaal behoorlijk vakkundig en het voelde prettig. In het begin hadden we nog wat smalltalk maar ze voelde goed aan dat, naarmate het erotischer werd, we wat minder moesten kletsen.
Na ~25 minuten mocht ik plaatsnemen op het bed, op mijn rug. Ze smeerde flink wat olie op mijn jongeheer die ze vervolgens lekker tussen haar borsten door liet glijden. Ze was aangenaam verrast over mijn formaat en hoe stijf ik was, wat mij alleen nog maar meer enthousiasmeerde. Ik heb haar na een paar minuten verzocht een condoom te pakken zodat ik gebruik kon maken van de intieme optie. Na het omdoen van de condoom ben ik op mijn rug blijven liggen zodat ze mij cowgirl-style kon berijden. Doordat de ruimte uiteraard wat schemerig was vielen de schaduwen prachtig over haar borsten terwijl ze mij bereed. Na een minuut of 5 heb ik haar op haar rug gegooid en haar lekker in missionaris genomen, met haar benen in mijn nek. Terwijl ik haar bij haar heupen vasthield en zij haar borsten samenduwde ben ik heerlijk klaargekomen. Vervolgens hebben we samen nog lekker gedoucht waarbij zij me nog lekker insopte en afspoelde. Al met al een uitstekende ervaring, zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding. Een heerlijk wijf die weet wat ze wilt!
 
Jammer die sluiting, maar het zat erin. Ieder jaar werd het wat minder en voor mij is het zeker 8 jaar geleden dat ik besloot dat het niet meer de moeite waard was.
 
Dat zijn nog eens prijzen. Jammer dat ze sluiten.
Zoals ik eerder al zei blijft hun filiaal in Zwolle wel open (ja is mogelijk een stuk verder dan Hilversum). In Zwolle ben ik zelf nooit geweest, maar de prijzen zijn hetzelfde en Adriana gaf aan dat ze zou mee verhuizen, dus mocht je in de buurt zijn..... Laatste stootje van mij!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan