Bravobrabo
Stamgast
Wat voor verificatie vraagt ze dan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTijd voor Den Haag!als dat inhoudt dat ze voortaan vaker in de Randstad te vinden zal zijn... Dan zal niemand mij horen klagen.
Ik heb haar ook wel enkele keren bezocht. De blowjob is echt wereldklasse, ze heeft er ook echt de ideale lippen voor en ik denk dat ze dit ook wel graag doetZe zoent zeker lekker.
Daar krijgt ze 5* voor. Tongzoenen doet ze ook een beetje en icm zoenen zeer sensitief. Maar passioneel tongzoenen is het niet.
Vandaar de 3*. Misschien een beetje streng, maar hoe ze een blowjob gaf een dikke 9 op een schaal van 10. Dit was een echte GFE-afspraak. Heel sensueel. Ik denk dat dit ook bij haar past.
Hey kerel, mooie recensie. Maar een vraagje...Adriana stond op mijn bucketlist en hoe, op #1, #2 en #3. En eindelijk na 10 pogingen minimaal hadden we een match in onze agenda's. Met zulke hoge verwachtingen, ligt uiteraard de teleurstelling op de loer; maar niets is minder waar. Deze dame geeft een GirlFriendExperince in kapitalen en met een dikke 10! En haar blowjob-skills zijn van uitstekende klasse. Wat ik vooral bewonder, is dat zij al een tijd in het vak zit en nog steeds een uitzonderlijke hoge service biedt. Kortom: zeer geslaagd bezoek en zeker voor herhaling vatbaar en om naar uit te kijken. Dame ontving nu in het noorden van de polder, maar geeft aan dat ze weer regelmatig in Den Bosch en Hoofddorp gaat ontvangen. Standaard in haar fee van 230/1u: (tong)zoenen, GFE, OWO, massage en Cunnilingus.
Beste Fred, ik ben geen expert, maar heb twijfels over de natuurlijkheid. Maar je hebt fake en fake. Ik vond haar borsten zeer plezierig in de hand en heb ervan genoten alsof ze naturel zijn. Ik vond het een prettige sessie en zou haar zo weer op m'n "to do" lijst zetten.Hey kerel, mooie recensie. Maar een vraagje...
Heb deze dame al een tijdje op mn plannenlijstje staan en nadat ik hier velen haar natuurlijke cup heb zien prijzen, ben jij de eerste die D(fake) in zij. Recensie heeft staan.
Voor mij een dusdanige afknapper dat ik niet afspreek als dat zo is.
Kun je deze voor me ophelderen?
ze leek me juist zo puur, althans mijn indruk van de adv icm de recensies hier.
gr. Fred