Recensie Adriana, La Cloche, Utrecht 4,93 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140 + extra's
Deze week eindelijk weer een heerlijke afspraak gemaakt voor een uurtje met deze schoonheid. Na een altijd vriendelijke ontvangst van de gastvrouw nog even kort wachten in een kamertje.

Toen kwam Adriana de kamer binnen gekleed in een wit lingerie setje, was zag ze er weer fantastisch uit.

We begonnen al snel met zoenen en toen we op het bed belanden heb ik haar sappige kutje gelikt.

Daarna was ik aan de beurt, mijn pik werd heerlijk verwend door haar zachte lippen en diepe keeltje, en zelfs lukt het Adriana om mijn pik heel erg diep in haar keel te krijgen! Echt heerlijk om te zien ente voelen.

Daarna in een aantal lekkere standjes van haar kunnen genieten en als toetje lekker in haar mondje klaar gekomen.

Het was weer een heerlijke middag mij La Cloche met Adriana, kan niet wachten tot de volgende keer!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
140 + extra's
Voor de feestdagen nog bij Adriana geweest. Hele leuke meid met wie je een leuk gesprek kan hebben. Ik was best zenuwachtig maar voelde me heel snel fijn bij haar. Ze kan heerlijk zoenen en doet haar best om in te spelen op jouw wensen. Ze is ook niet bang om daar het voortouw in the nemen. Ik vind haar ontzettend fijn. Herhalingsgevaar is zeer aanwezig.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
85 + extra's
Aangezien de sneeuw twee weken geleden was verdwenen, was het voor mij weer wat makkelijker rijden naar Utrecht. Een weerzien met mijn favoriet Adriana. Was een tijdje geleden dat ik bij haar was geweest, maar ze herkende mij nog
direct, wat mij een fijn gevoel gaf. Ook was ik precies fijn vond zat nog goed in haar geheugen! Helaas had ze maar een half uurtje tijd, want ook vandaag de dag is ze nog steeds snel volgeboekt!

Voor mensen die Adriana voor het eerst ontmoeten, ze kan echt eventjes de kat uit de boom kijken en een beetje afwachtend zijn. Maar als ze eenmaal op haar gemak is, krijg je het beste voorgeschoteld wat La Cloche te bieden heeft. Het
is oprecht een mooie vrouw, met goede billen, met mooie kleine volle borstjes en voor de liefhebbers ook hele mooie verzorgde voetjes.

Ik kan in details treden, maar iedereen weet inmiddels wat een kanjer dit is. Adriana heeft ook voetfetish bij haar specialiteiten staan en haar mooie voetjes met gelakte nageltjes gaven mij wederom een heerlijke voetjob. Dus voor de
mensen met dezelfde fetish, Adriana is het beste!

Zoals altijd moet ik oppassen dat je bij zo'n parel je kruid niet snel verschiet, maar daar houdt ze altijd rekening mee. Half uurtje vloog om, en met een heerlijk gevoel ging ik weer naar buiten!

Adriana is een fantastische belevenis, en zelfs na maanden blijft haar inzet en belevenis precies zoals de allereerste ontmoeting! Wees zuinig op deze parel!!!

Terug
Bovenaan Onderaan