Recensie Adry/Nataly, Den Haag (voorheen Amsterdam, Rotterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8674270-adry
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
3x geweest bij deze meid uit Rusland.. Ze is een beetje vreemd, en ook wel onvoorspelbaar. Mijn eerste bezoek aan haar was echt een verassing, wel lang in de auto moeten wachten voor ik "aan de beurt" was, maar de dat zelf was fantastisch te noemen. Ze was overal voor in, en tongzoenen tot ik bijna buiten adem was.
Nataly is echt een vreselijk kleine dondersteen waar je enorm mee kunt lachen.. ergens is het wel spijtig dat ze er deze vorm van afwerk-lopendeband-seks op nahoud.. Ze verdiend echt beter.
Nou zal ze op financeel vlak genoeg verdienen, want de mannen staan volgens mij letterlijk voor haar deur te wachten :rolleyes:
Na deze super ervaring nog 2 maal terug geweest, maar de keren daarop was het niet meer zo leuk als de 1e keer.
Ze was baldadig en was meer aan het dollen dan dat we seks hadden. Al met al een leuke herinnering, maar niet meer voor herhaling vatbaar. Denk ik
 
Klopt, ik bezocht haar in Den Haag //mod:geen adres gegevens aub//maar de Russische dames verkassen met enige regelmaat.
Nataly pendelt tussen Den Haag, Rotterdam, en Amsterdam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tijdens coronasluiting probeerde ik af te spreken en dat was echt heel erg moeilijk.
Slecht 3 kwartier Wachten Voor De deur,..... maar Ja.
Eenmaal Binnen Zag Ik T Al,...Niet De Dame Van De Foto,S.

100 Betaald Voor 30Min,Adv Zegt 80
Wel Een Petite Dus,.... Al Gauw merkte Ik Gezucht En Zeer Slecht Pijpen
Pijn In Keel Zei Ze,....Ik Dacht T Al Dit Word Niks.
T Was rond 1300Uur En Ze Zei Gewoon.....
Ik Doe 20 X Pijpen Per Dag..Ik Moe Sorry,...Sorry
Ik Zei Stoppen Maar,..En 50 Terug
Ze Werd Boos En Emotioneel,....ADHD Of Iets Gebruikt

Aangekleed En Vertrokken
TMM,....
Niet Gaan Mannen,....
Zeer Zeer Slechte Dvp En Niet Geschikt Voor Dit Werk

Met Zon Houding Wil De AH Je Niet Eens Hebbdn
 
Laatst bewerkt:
Dat zal je tegenvallen, ik weet zeker dat ze het nog steeds enorm druk heeft.. mijn vermoeden dat dit met bepaalde handelingen te maken heeft.
Helemaal eens ben ik het met je dat slechte service verlenen onvergefelijk is.. we betalen best veel geld, en mogen daar best wat voor terug verwachten.
Als je pijn in je keel hebt en je bent prostituee, dan ga je naar huis!!
Wat betreft de inkomsten, dit moet inderdaad gigantisch zijn, ze doet dit inmiddels al best een aardige tijd. Ik ben ergens wel benieuwd of al dat geld echt naar haar gaat, en hoe rijk ze uiteindelijk wil worden.. haha
 
Ik zocht Adry op, kom hier terecht...


Dus samenvattend:

Ze is niet de dame van de foto's? Of was Nataly dat niet, maar Adry wel?

En als Nataly => Adry is...dan dus lopende band werk, afwerkadres, plekje op het nzcforum oftewel: te meiden dame?
 
Nataly is zeker dezelfde als Adry, Ze heeft een tatoeage van een roos op haar bovenarm.
Wel kan het zijn dat meerdere dames dezelfde kinky account gebruiken natuurlijk.

Dit is de dame die ik destijds bezocht heb:
@Betrouwbaar kan dit vast bevestigen.


En gezien je onderstaande criteria zou ik er met een grote boog omheen lopen ?
 
Laatst bewerkt:
Toch is het laatste filmpje wat er bij is gezet best aantrekkelijk te noemen :rolleyes:
Maar goed, als de service klote is dan houdt het op idd
 
Nogmaals, misschien is het inmiddels een andere dame die zich van deze advertentie bediend.
Zoals je kon lezen had ik bij Nataly met tattoo de eerste keer een super goede evaring.
Gewoon naartoe gaan joh ?
 
Er zijn verschillende meiden die advertenties uitwisselen.
Foto's zijn altijd nep, behalve die in de bovenstaande hoery.nl advertentie. Dat is 100% de dame waar ik inmiddels 4x geweest ben in 1 jaar tijd. Waarom ze nu iedere keer nep foto's en meerdere namen gebruikt weet ik ook niet. Ze wisselen ook vaak van locatie, waarschijnlijk voor de instanties.
Of, en welke advertentie ze nu gebruikt weet ik niet.. maar dat ik haar wel weer een keer tegen het kleine lijfje loop is te verwachten.
Service zeer wisselend, gaat van super naar zeer matig.
 
Laatst bewerkt:
Is al een flinke tijd zo dat er een bende Russische vrouwen in Den Haag werkt, allemaal ongeveer hetzelfde zachte prijsje, allemaal nep foto's en soms ook nog eens wisselen tussen advertenties. Ik heb dezelfde vrouw vorig jaar gehad op 3 verschillende advertenties, waaronder Nataly, terwijl ik ook op dezelfde advertentie een andere vrouw had gehad. Maar in mijn ervaring zijn de afspraken wel bijna altijd minimaal ok (en je kunt altijd er een vluggertje van maken als je binnenkomt en ze kijkt niet zo vrolijk of trekt je niet) en soms zijn de ervaringen echt heel erg goed. En meisjes zijn altijd in de twintig. Is de gok dus wel waard...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan