Advies: "Dates met een Strapon" - hoe is jullie voorbereiding?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JORIESCHANS

Newbie
12
08/03/22
0
Ik zou graag eens geneukt willen worden met een Strapon / voorbinddildo maar om eerlijk te zijn vind ik de voorbereidingstijd en handelen een groot gedoe.
Hebben jullie tips/tricks?
 
Ik zou graag eens geneukt willen worden met een Strapon / voorbinddildo maar om eerlijk te zijn vind ik de voorbereidingstijd en handelen een groot gedoe.
Hebben jullie tips/tricks?
Het is zalig. Zoek een dame die je vertrouwt en zij kan je prima op weg helpen. Heel misschien gaat er af en toe iets mee naar buiten. Professionals weten daar echt wel raad mee. Eerste en tweede keer ongemakkelijk, maar maak je daar niet druk om. Begin met prostaatmassage en vervolgens steeds meer vingers. Mocht je dames zoeken die dit zeker voor het eerst goed doen, stuur gerust pm. Succes. En vooral geniet er van.
 
Ik denk niet dat je een goede ervaring kan hebben zonder goede voorbereiding.

Zorg dat je de avond ervoor niet pittig eet. In de ochtend wat vezels en verder tot na de sessie niks meer.

Ik heb een verlengstuk dat ik op de douchekop kan draaien, hierdoor komen de stralen wat sterker en verder je butt hole in.

Dit wissel ik af met een (kleine) dildo. Totdat ik niks meer eruit zie lopen. Kan wel enkele uren duren en dan heb ik zelfs nog wel eens dat er tijdens de sessie wat uit loopt.
 
De voorste resten komen er direct uit, maar daarmee heb je nog niet alles.

Omdat ik een opzet stuk gebruik dat het water dieper inbrengt, kan het even duren voordat ook het achterste deel van de resten eruit loopt.

Hoe leger je darmen zijn hoe korter het proces duurt, het kan tussen spoelbuurten dus even duren en die tijd telt op.

Twee uur toch zeker wel, soms korter. Maar je weet nooit precies hoeveel er achterin nog zit.
 
Kortom ik denk niet dat je aan handelen of voorbereidingstijd ontkomt.

Het is richting de dame ook respectvol wanneer zij een schone man aantreft als ze haar toys gebruikt.

Als alles goed gaat is de sessie dan ook vele male leuker. Daarnaast betaal je een flink bedrag, dus een verpeste sfeer door onhygiënische toestanden is voor jouzelf ook niet prettig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan