Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

[USER=24014]@NetNavi[/USER]

Ik weet niet waarom je nog bij je ouders woont op 28 jarige leeftijd, maar dat zou ik zo snel als mogelijk proberen te wijzigen. Maakt het voor een vrouw ook iets aantrekkelijker om een relatie met je aan te gaan. Wie wil er nu op die leeftijd bij haar schoonouders op de bank zitten elke avond? Het zal je een vrijheid geven die je meer op gaat leven.

Verder begrijp ik niet waarom je verantwoording af moet leggen bij je ouders. Je kunt toch ook naar de kroeg gaan, een hobby hebben, iemand bezoeken, overwerken, noem maar op? En in die tijd dan naar de meisjes van plezier gaan.

Als je niet op jezelf kunt gaan wonen en verantwoording af moet leggen thuis, is het een kwestie van plannen. Dat moeten wel meer mannen hier, namelijk die in een relatie zitten. Dan moet je het ook plannen als thuis niets bekend mag worden over de geile avontuurtjes. Het is allemaal te doen. Je hebt als vrijgezel het voordeel dat je financieel geen verantwoording af hoeft te leggen als je geld van je rekening haalt om mee naar de hoertjes te gaan.

Ik lees uit je bericht een soort van frustratie omdat je nog geen relatie hebt. Probeer dat los te laten. Geniet van het leven zoals het is, ook zonder relatie. Het maakt je relaxter en zo direct aantrekkelijker voor een potentiële vriendin.

Terug
Bovenaan Onderaan