Advies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Richardjaja72

Wandelaar
35
27/09/22
2
Hi need some help ...

Wat is voor jullie van onderstaande namen de top 3? Ik hou van tz en evt flinke memmen 😉

* Sanne prive 68
* Mona prive 68
* Anita prive no. 11
* Monica TT
* Jolanda TT
* Anita TT

Bedankt alvast!
 
Dat zijn namen van privé huizen , voorbeeld TT = Total Touch Wellnes in Geleen
Hi need some help ...

Wat is voor jullie van onderstaande namen de top 3? Ik hou van tz en evt flinke memmen 😉

* Sanne prive 68
* Mona prive 68
* Anita prive no. 11
* Monica TT
* Jolanda TT
* Anita TT

Bedankt alvast!
Eefje (no. 11) Daphne (Yvonne), Laura (no. 11)…
 
zelf ben ik een grote fan van beffen en vingeren, maar dat laatste laten dames steeds minder toe. Althans dat idee heb. Voorkeur voor grote van borsten heb ik niet. Het Moet gewoon bij het figuur passen.

Zijn er dan ook tips van jullie als ik een voorkeur van het bovenstaande heb i.c.m. tongzoenen?
 
zelf ben ik een grote fan van beffen en vingeren, maar dat laatste laten dames steeds minder toe. Althans dat idee heb. Voorkeur voor grote van borsten heb ik niet. Het Moet gewoon bij het figuur passen.

Zijn er dan ook tips van jullie als ik een voorkeur van het bovenstaande heb i.c.m. tongzoenen?
Elena bij prive68 mag je beffen en vingeren
 
Mijn persoonlijke favoriet in Limburg is Emma bij C'est La Vie. Tongzoenen doet erg goed, ze heeft mooi gevormde borsten alleen zijn ze niet groot (B).

Ik zal nog een keer een recensie schrijven in haar topic.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan