Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus als je via een internetadvertentie van pakweg een meubelzaak wordt opgelicht, word je niet opgelicht door een meubelzaak, maar door iemand die zich voordoet als meubelzaak?
Nee natuurlijk niet. Als jij een phishingmail krijgt die zich voordoet als de ING bank, wordt je toch ook niet door de ING bank opgelicht?
 
Dat is ontzettend vervelend Rico hoop dat het nu beter met je gaat.
Met mijn opmerking wil ik aan geven dat het geen sekswerker was die de topic starter belazerd heeft. En dat hij met deze tytel onze naam nu onnodig negatief naar voren brengt.
Het is helaas dat jullie als goede en eerlijke dames nu moeten lijden onder de slechtere dames die nummers doorverkopen.
Blijft een lastig iets, maar de dames die wel goede bedoelingen hebben, zijn hier de dupe van
 
ik heb zojuist ook een soort gelijk bericht gehad, ik maak me er toch wel beetje zorgen over maar als ik het zo lees gebeurt dit wel vaker en is het beste het gewoon te negeren
 
Negeren / rapporteren. Wat jij wilt. Je hebt waarschijnlijk contact gehad met een (al dan niet echte) DVP die de nummers verhandelt of zelf gebruikt voor dit soort doeleinden afgelopen weken.
Google je eigen nummer eens of Whatsapp-foto eventueel. Gegevens die je zelf gegeven hebt misschien?
Wat jij kunt vinden is evenveel dan wat hun kunnen vinden. ;)
 
Negeren / rapporteren. Wat jij wilt. Je hebt waarschijnlijk contact gehad met een (al dan niet echte) DVP die de nummers verhandelt of zelf gebruikt voor dit soort doeleinden afgelopen weken.
Google je eigen nummer eens of Whatsapp-foto eventueel. Gegevens die je zelf gegeven hebt misschien?
Wat jij kunt vinden is evenveel dan wat hun kunnen vinden. ;)
op mijn 06 nummer vind ik niks, ik heb verder geen gegevens gedeeld behalve mijn naam die in whatsapp staat wat ik nu heb aangepast
 
op mijn 06 nummer vind ik niks, ik heb verder geen gegevens gedeeld behalve mijn naam die in whatsapp staat wat ik nu heb aangepast
Ik hoop dat je daar je wandel naam hebt staan, de meesten vergeten dat dit zichtbaar is voor personen die niet in je contacten lijst staan.
Ik heet bijvoorbeeld repelsteeltje, en dat weet niemand.
 
Negeren / rapporteren. Wat jij wilt. Je hebt waarschijnlijk contact gehad met een (al dan niet echte) DVP die de nummers verhandelt of zelf gebruikt voor dit soort doeleinden afgelopen weken.
Google je eigen nummer eens of Whatsapp-foto eventueel. Gegevens die je zelf gegeven hebt misschien?
Wat jij kunt vinden is evenveel dan wat hun kunnen vinden. ;)
Die moeite dat die gast niet eens. Is als met hagel schieten, stuurt tientallen van die appjes en hoopt dat er eentje zo dom is om geld over te maken. Alles extra lijkt te veel op werk en daar houdt dit soort kansparels niet van.
 
Dat is ontzettend vervelend Rico hoop dat het nu beter met je gaat.
Met mijn opmerking wil ik aan geven dat het geen sekswerker was die de topic starter belazerd heeft. En dat hij met deze tytel onze naam nu onnodig negatief naar voren brengt.
Het gaat beter met mij Merel dank je. Ook dat klopt wat je zegt, maar het feit dat ik hier nog ben en nog altijd wandel betekent dat ik van de echte dvp nog altijd geniet en hen bezoek. Wel doe ik heel veel researche voor ik ga en zonder referentie hoe mooi het plaatje ook mag zijn nooit meer.
 
Dan blijft het dom, als je iemand niet kent of zelfs wel kent... als je privedingen stuurt waarmee mensen verkeerde dingen kunnen doen kan je zo snel de klos zijn. Gewoon nooit doen. Er zijn nu eenmaal veel verrotte mensen in de wereld.
Helemaal mee eens , je wilt niet weten hoeveel oplichters er niet op internet zitten
Er zijn zelfs gasten die speciaal een onafhankelijk lijkend forum opzetten om bepaalde clubs en dames tegen betaling te promoten
 
Laatst bewerkt:
Die moeite dat die gast niet eens. Is als met hagel schieten, stuurt tientallen van die appjes en hoopt dat er eentje zo dom is om geld over te maken. Alles extra lijkt te veel op werk en daar houdt dit soort kansparels niet van.
En toch is het merkbaar dat het minder word, zeker in vergelijking met een jaar geleden
 
ik heb zojuist ook een soort gelijk bericht gehad, ik maak me er toch wel beetje zorgen over maar als ik het zo lees gebeurt dit wel vaker en is het beste het gewoon te negeren
Ik heb het ook pas gehad.
In eerste instantie schrok ik ook even.
Blijkbaar, zoals je hier ook leest, gebeurt het veel.
Als je wilt kan ik je wel een screenshotje sturen, dan kun je het met jouw bericht vergelijken.
Laat je niet gek maken 😊😉
 
Dan blijft het dom, als je iemand niet kent of zelfs wel kent... als je privedingen stuurt waarmee mensen verkeerde dingen kunnen doen kan je zo snel de klos zijn. Gewoon nooit doen. Er zijn nu eenmaal veel verrotte mensen in de wereld.
Je hebt gelijk Johnny en die les heb ik echt nu wel geleerd. Ik was nog groen en na veel gesprekken vertouwde ik haar.
 
Heb dit ook twee keer meegemaakt, dreig appje in krom Nederlands met profielfoto van Satudara-optocht. In eerste instantie schrok ik maar na even nuchter nadenken leek me dit soort afpersing voor motorclubs als Satudara niet iets waar ze hun tijd aan verspillen en even google leverde genoeg info op om te snappen dat je dit met een gerust hart kunt negeren. Verder zorg ik ervoor dat ik op het wereldwijde web zo invindbaar mogelijk ben, zelfs als je mijn voor- en achternaam kent ga je me niet vinden (dat wil zeggen, je vindt er tientallen met die naam maar zelf sta ik er dan niet tussen). Ook zoeken op mijn telefoonnummer gaat niks opleveren.
 
Is natuurlijk gewoon bedreiging wat er in die appjes staat. Is strafbaar. Zou je als je wil gewoon aangifte van kunnen doen. Blokkeren kan ook. Kost minder tijd en energie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan