Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zie afbeelding hieronder, ik heb dit ook op mn andere nummer ontvangen. Ben ik de enige die dit heeft ontvangen of hebben anderen dit ook gekregen? Ik weet niet waar diegene het over heeft, want als ik dit niet oplos, gooit hij dus alles openbaar... heel raar dus
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220818-134224_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20220818-134224_WhatsApp.jpg
    91,7 KB · Weergaven: 168
Ja enige tijd geleden ook gehad..

Ik had toen 3 profielen benaderd via Whatsapp en kreeg nagenoeg hetzelfde bericht... had echter mijn 'sloerie-phone' gebruikt zoals ik die noem dus staat verder niks persoonlijks op 🤣..

Gewoon negeren.


Weet jij trouwens nog welke profielen jij een berichtje had gestuurd? Toevallig ene Kattiuska?
 
Ja enige tijd geleden ook gehad..

Ik had toen 3 profielen benaderd via Whatsapp en kreeg nagenoeg hetzelfde bericht... had echter mijn 'sloerie-phone' gebruikt zoals ik die noem dus staat verder niks persoonlijks op 🤣..

Gewoon negeren.


Weet jij trouwens nog welke profielen jij een berichtje had gestuurd? Toevallig ene Kattiuska?
Ja ik dacht al dat het weer zo een zielepoot is die iedereen zomaar loopt te chanteren, zonder dat echt iets aan de hand is.

Ja ik weet wel wie ik heb geappt, maar volgens mij heb ik die Kattiuska nooit geappt. Maar het kan ook een van de andere dames tussen die ik heb geappt
 
Ik denk een klein jaar geleden. Volgens mij heb ik die persoon toen een bericht terug gestuurd dat ik overwoog om aangifte te doen bij de politie. Nooit meer iets van gehoord.
Je kan het nummer ook laten signaleren, door Whatsapp. Kunnen ze in ieder geval niet meer met dat nummer Appen. En natuurlijk ook bij de wie heeft mij gebeld database.
 
Zie afbeelding hieronder, ik heb dit ook op mn andere nummer ontvangen. Ben ik de enige die dit heeft ontvangen of hebben anderen dit ook gekregen? Ik weet niet waar diegene het over heeft, want als ik dit niet oplos, gooit hij dus alles openbaar... heel raar dus
Gewoon beantwoorden met: Deze chat is doorgestuurd naar de Politie Cybercrime afdeling. Tevens is aangifte gedaan tegen afpersing.
Verder nummer blokkeren en negeren.
 
Ik heb zowaar ook een bedreiging ontvangen, Vreemd genoeg vroegen ze geen geld, alleen dat ik moest kappen. :rolleyes:
Het was op een pre-paid kaart, dus dat maakt eigenlijk verder niet uit. Gewoon weer een nieuwe aanschaffen.
 
Ik heb zowaar ook een bedreiging ontvangen, Vreemd genoeg vroegen ze geen geld, alleen dat ik moest kappen. :rolleyes:
Het was op een pre-paid kaart, dus dat maakt eigenlijk verder niet uit. Gewoon weer een nieuwe aanschaffen.
Inderdaad vreemd dat ze geen geld vragen, misschien hoopte ze meer persoonlijke informatie van je los te kunnen peuteren of dat ze later om geld zouden vragen.
 
Ik vind het zelf altijd wel leuk te vragen naar de diensten die ze mij voor het geld gaan aanbieden; dat ik wel rimmen en pzc verwacht enzo, dat ik okey ben het eens met een man te proberen maar dat ik wel de gever wordt en niet de nemer, de meeste trekken dat niet heel lang ;)
 
ik kreeg van de week een soortgelijk bericht. En van mij mogen ze best alles doorsturen via feestboek... (wat ik niet heb) alsof er in 2022 nog iemand van wakker ligt als je naar de DVP gaat! Tenzij je misschien een politicus bent of je vrouw mag het niet weten.. Denk dat ze het vooral van dat laatste moeten hebben.

ik vraag me dan wel af hoe zij dit doen. Vanuit nep advertenties ofzo? En wat moet ik verstaan onder beelden? Het gesprek? of nemen ze tegenwoordig elke klant op.. Nou, dat wordt een hoop montagewerk ha ha
 
Zorg dat je een aparte telefoon hebt voor deze hobby en onder een andere naam daarmee je afspraken maakt. En natuurlijk nooit fotos of filmpjes delen van jezelf. Dan ben je ook niet te image-searchen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan