Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Nightangel'71 ik zou trouwens niet iedereen aanraden dit soort jongens aan de praat te houden en te wachten op een tikkie om een banknummer te checken. Een iets intelligenter soort cybercrimineel kan jou ook te grazen nemen. Advies van de politie is niet voor niets ophangen en wegklikken.
Niet dat ik denk dat jij er in trapt, maar niet iedereen checkt even de adresbalk van zijn browser.
 
Kreeg gister ook zo'n appje

Luister ..... ik ga je dit nu maar 1 keer zeggen! Stop met Sexjobs !!! Als je niet wilt dat dit uit de hand gaat lopen en dat we met een paar knoppen alles bij je familie en omgeving zetten op facebook en internet dan lossen wij dit nu op!!! Ik ben zeker geen klein kind je wilt echt niet dat we je fcking leven kapot maken ! Blokkeren/negeren heeft geen nut!!
Ben ik fcking duidelijk!

Je kan dit oplossen door nu eenmalig een bedrag te betalen. We laten dan jou en je familie met rust en zetten we hier punt achter en hoor je ons nooit meer zo niet zweer ik het uit de grond van me hart dat we niet zullen rusten tot we je fcking leven kapot hebben gemaakt. De schade gaat groter worden als dat bedrag zowel fysiek als mentaal !!

Ik Mats je met 300,-. Hier kom je nog echt goed mee weg vind ik. Je kan 3x100 paysafecard binnen 3 minuten kopen via beltegoed.nl stuur de codes en we sluiten het boek zand erover.


Met telefoonnummer +31 6 44733625

Moet eerlijk zeggen maak me hier wel zorgen over
 
We kunnen er hier allemaal wel (terecht) om lachen, maar in de werkelijkheid worden er zo jaarlijks, in België en Nederland alleen al, voor miljoenen EUROs afhandig gemaakt. Enkel via "phishing" werd in 2020 in België voor meer dan 30 miljoen EURO van mensen hun rekening gehaald. En dat is enkel het bedrag dat bij de politie bekend is omdat er aangifte werd gedaan.

Zie ook: Wat te doen bij Sextortion scams.
 
We kunnen er hier allemaal wel (terecht) om lachen, maar in de werkelijkheid worden er zo jaarlijks, in België en Nederland alleen al, voor miljoenen EUROs afhandig gemaakt. Enkel via "phishing" werd in 2020 in België voor meer dan 30 miljoen EURO van mensen hun rekening gehaald. En dat is enkel het bedrag dat bij de politie bekend is omdat er aangifte werd gedaan.

Zie ook: Wat te doen bij Sextortion scams.
Ze schrijven zo tientallen mensen per dag aan. Treffen ze er een paar die minder stevig in hun schoenen staan dan is dat hun verdienste. Die andere zijn tijdverspilling, daarom zullen ze je ook niet meer benaderen als je ze gelijk negeert.
 
@Wannoniem je krijgt waarschijnlijk nog een keer een bericht van deze kleuter. Gewoon negeren en blokken, als dit echt is dan vragen ze wel meer dan 300 euro. Zo'n bedrag is Mickey Mouse money, daar komt een echte zn bed niet voor uit.
Waarschijnlijk is die 300,- maar het begin en komen ze daarna vragen om meer...
Dus negeren en verder gaan met je leven.
 
Maak daar maar honderden van.

En waarschijnlijk zijn er apps die dat voor een groot deel automatiseren. Dus al is er maar 1% die reageert, dan is dat nog een mooie verdienste.
inderdaad, ik word nog regelmatig gebeld door van de mensen met een Indiaas accent die zeggen dat ze van microsoft zijn, met iedere keer een ander landnummer. Het zijn hele organisaties die dit soort zaken faciliteren, vaak knijpt de lokale overheid voor een paar roepies de ogen dicht,
 
inderdaad, ik word nog regelmatig gebeld door van de mensen met een Indiaas accent die zeggen dat ze van microsoft zijn, met iedere keer een ander landnummer. Het zijn hele organisaties die dit soort zaken faciliteren, vaak knijpt de lokale overheid voor een paar roepies de ogen dicht,
Vorig jaar hadden ze op de NPO een documentaireserie waarin ze achter die lui aan gingen. Zijn dus echt hele communities die ook volop informatie uitwisselen.
Ik zeg altijd dat ik een Apple heb, dan leggen ze gelijk neer.
 
Bericht hem terug,dat je hem in zijn hol wilt neuken,zijn sluitspier naar de gvd duwen,zodat als hij voortaan een scheet laat,meteen zijn eten van de vorige dag in zijn Bjorn Borg broek hangt
 
Maak je geen zorgen ; Ze weten echt niets. Google je eigen telefoonnummer eens? Dat is hetgeen zij ook kunnen vinden.
Kunt nog eens wat brutaal doen. Dan blokkeren ze jou meestal na wat dreigen en schelden.
Te stom voor school of normaal werk,moeder die niet genoeg verdiend als h**r vanwege d'r snor. Bontkraag,handtas,homoscooter. Zulk soort dingen.
Vinden ze leuk. :cool:
 
Vorig jaar hadden ze op de NPO een documentaireserie waarin ze achter die lui aan gingen. Zijn dus echt hele communities die ook volop informatie uitwisselen.
Ik zeg altijd dat ik een Apple heb, dan leggen ze gelijk neer.
We lachen er allemaal om, maar ze harken nog veel te veel geld binnen die oplichters,
 
Terug
Bovenaan Onderaan