Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien een vreemde vraag, maar is er iets waar ze je mee kunnen chanteren? ik vind het allemaal een vreemd verhaal.
Je gaat samen op vakantie, en opeens gaat mevrouw er vandoor, zonder opgaaf van reden of om vage redenen. Ik zou zeggen, van er is niks waar ze mij mee kan chanteren, alleen dat je sex hebt gehad met een prostituee.
Dat feit dat je DVPs bezoekt kan wel degelijk iets zijn dat mensen graag verborgen houden voor hun sociale omgeving . (werk, sport,vrienden,familie).
Nog meer als je wat minder mainstream dingen doet - denk aan die keeper en de vriendin met strapon . (Of Patrica Paay...)
Als je voor dat blok staat zal het echt niet voor iedereen makkelijk zijn om "uit de kast te komen" als wandelaar of liefhebber van iets anders dan missio met een vrouw.
 
Ik wil me vingers eigenlijk niet aan chanteren branden,zo ben ik niet.Maar ik heb fotoos van hun pasport,telnrs. van hun kerels,die volgens de dames nergens vanaf weten van wat ze hier kwa werk doen,zelfs telnr. van hun moeder.Dus mocht ze toch kwaad willen,heb ik dus wel iets om te slaan.Maar dat schijnt voor haar allemaal no problem te zijn.
Vindt het alleen vervelend, dat ik altijd goed voor ze ben geweest en krijg nu stank voor dank.
Dus een goede leer voor een ieder die er ook een iets andere relatie op na houdt met een dvp,ze zullen ons nooit alles vertellen en ze zijn ons zo vergeten,je wordt gewoon jaren aan het lijntje gehouden. Dit geldt zeker voor deze 2 Oekraïne zusjes.Altijd leuk en aardig in je gezicht doen,maar ondertussen....
 
Ik wil me vingers eigenlijk niet aan chanteren branden,zo ben ik niet.Maar ik heb fotoos van hun pasport,telnrs. van hun kerels,die volgens de dames nergens vanaf weten van wat ze hier kwa werk doen,zelfs telnr. van hun moeder.Dus mocht ze toch kwaad willen,heb ik dus wel iets om te slaan.Maar dat schijnt voor haar allemaal no problem te zijn.
Vindt het alleen vervelend, dat ik altijd goed voor ze ben geweest en krijg nu stank voor dank.
Dus een goede leer voor een ieder die er ook een iets andere relatie op na houdt met een dvp,ze zullen ons nooit alles vertellen en ze zijn ons zo vergeten,je wordt gewoon jaren aan het lijntje gehouden. Dit geldt zeker voor deze 2 Oekraïne zusjes.Altijd leuk en aardig in je gezicht doen,maar ondertussen....
maar als je gewoon het contact verbreekt, telefoon op blokkeren, wat kan er dan gebeuren? Als het twee zusjes zijn uit de Oekraine kan dat voor hun misschien ook nog wel een staartje krijgen als je aangifte doet, denk bijvoorbeeld aan het niet afdragen van belasting of bv niet ingeschreven staan bij de gemeente, onderhuur, geen werk visa. etc
 
Ik wacht ook nog even af wat ze gaan doen.Weet ook precies waar ze zitten,dus kan ook hun adres aan politie doorgeven,alleen daar denken ze niet aan.Kan zelfs hun ad op kinky laten blokkeren, daar al contact over gehad en om het nog erger te maken kan ik ze ook aangeven bij de IND.Vindt het nogal ver gaan,maar als ze doet wat ze beweert, dan is het payback time.
 
IP adressen, zijn tegenwoordig dynamisch. Over 2 weken, of zelfs over een uurtje, heb jij mijn IP adres en ik de jouwe. Die vlieger gaat dus niet meer op.

Dat is niet waar. Je hebt geen recht op een vast IP adres bij een consumenten lijn (Ziggo/KPN etc), dus het kan wel veranderen, maar in de praktijk proberen providers wel te zorgen dat klanten hun vaste adres behouden - wat prettig is als je bijv een NAS wilt draaien waar je remote op in wilt loggen.

Maar goed, als je mensen scammed of probeert op te lichten en een beetje slim bent gebruik je een VPN en dan is je IP adres niet zichtbaar.
 
Hé hé, eindelijk iemand die het snapt. Maar daar ben ik dan wel klaar mee. Dan zit er niets anders op dan het telefoon nummer wat ik al zo'n 15 jaar heb gewoon te veranderen.

Ik snap dat je er nerveus van wordt, maar ik zou er gewoon totaal niet meer op reageren. In het ergste geval stuurt iemand een whatsapp screenshot dat jij contact legt met een shemale naar een bekende, maar die kans lijkt mij zeer klein en als dat onverhoopt toch gebeurt; je bent single en hebt verder niets te verbergen.

Als je er echt arelaxed van wordt zou ik eerder eens contact leggen met een privé detective. Wellicht dat die wel kunnen helpen met een bestand sturen naar de dader waardoor die (zonder dat die het door heeft) zijn gegevens deelt en je zelf weer de touwtjes in handen hebt.
 
Vaag verhaal. Hoe haal je het uberhaupt in je hoofd om een dvp mee op vakantie te nemen? Je denkt een dvp echt goed te kennen? Nav van je bezoekjes? Vrij opmerkelijk.
Ken haar niet alleen van bezoekjes,deden ook veel privé,zelfs ook met haar zusje.En na meer dan 5 jaar elkaar kennende snap ik niet dat jij het over een vaag verhaal hebt.
 
Wie heeft naar aanleiding van een advertentie op sexjobs, problemen gekregen.
Mij is het volgende gebeurt. Ik had gereageerd op een advertentie onder de catagorie shemales. Een whatsap gestuurd met de vraag of ik langs kan komen. Na ruim een uur reactie gekregen met de vraag voor wanneer. Terug een bericht gestuurd dat ik in de avond wilde komen en gevraagd of ik het adres kan krijgen. Geen reactie. Nu vroeg men of ik een foto kon sturen hoe ik eruit zag. Ik kreeg gelijk een foto van van de persoon in kwestie, natuurlijk onherkenbaar terug. Ik had nog een sexy foto van mijzelf, ook onherkenbaar natuurlijk en achteraf ook dom dat ik deze heb opgestuurd. Ik heb geen reactie meer gehad en van een afspraak is niets gekomen. Nu het volgende. Ruim twee weken later krijg ik een bericht terug, waarin ze mijn naam noemt. Hi…. alles goed? Ik een bericht terug, wie is dit? ik heb je adres, en als je geen €1500 betaald dan laat ik iedereen weten in jou woonplaats en straat wat je "hobby" is. Daar was ik dus behoorlijk van geschrokken.
Ik heb inmiddels aangifte gedaan en de zaak wordt onderzocht. Men heeft mij gerustgesteld dat deze persoon alleen probeerd je bang te maken. De gesprekken hebben ze ook allemaal gezien, en ook de verschillende telefoon nummers.
Mede wandelaars, ik wil jullie waarschuwen!!! Gebruik niet je privé telefoon maar koop een tweede toestel of prepaid telefoon! Dit voorkomt een hoop ellende. Gaarne jullie reactie.

Bekende truc. Hij of zij heeft je profielfoto op je whatsapp opgeslagen en in google afbeeldingen gezet en google laten zoeken. Via die weg ben je gewoon te vinden op facebook en dan hebben ze zo je volledige naam en woonplaats als je die hebt ingevuld.
 
Ik heb nooit een profiel foto op mijn telefoon, ik heb geen facebook of iets dergelijks. Dus zo zijn ze niet aan mijn gegevens gekomen. Maar dat heb ik al diverse keren al uitgelegd, als je mijn tel googeld dan komt mijn adres naar boven. Voorlopig is het rustig. Dus ik denk dat ze de moed hebben opgegeven.
 
Ik heb nooit een profiel foto op mijn telefoon, ik heb geen facebook of iets dergelijks. Dus zo zijn ze niet aan mijn gegevens gekomen. Maar dat heb ik al diverse keren al uitgelegd, als je mijn tel googeld dan komt mijn adres naar boven. Voorlopig is het rustig. Dus ik denk dat ze de moed hebben opgegeven.
gewoon niet op reageren, en nummer blokkeren. Ze doen dit bij velen mensen, in de hoop dat iemand toehapt en betaald.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nooit een profiel foto op mijn telefoon, ik heb geen facebook of iets dergelijks. Dus zo zijn ze niet aan mijn gegevens gekomen. Maar dat heb ik al diverse keren al uitgelegd, als je mijn tel googeld dan komt mijn adres naar boven. Voorlopig is het rustig. Dus ik denk dat ze de moed hebben opgegeven.
Nog nr veranderd?
 
Ook ik heb een dreig whatsapp ontvangen. Als ik niet zou regeren op hun app zouden ze alles online gooien. Nooit gebruik ik mijn eigen telefoon. Echter deze dag was ik heb vergeten thuis, tja en had toch veel zin. Beetje teveel m n pik achterna gelopen dus. Gereageerd op een dame op Chatgirl.
Stom genoeg mijn gewone telefoon gebruikt.

In eerste instantie was het schrikken. Zeker omdat ze gelijk mij aanspraken met mijn naam.
Heb het nummer direct geblokkeerd. Dag later hebben ze met een ander nummer nogmaals een app gestuurd dat ze die avond wel even langs zouden komen. ook dit nummer weer geblokkeerd. Daarna niets meer vernomen. Verschillende malen heb ik beide nummers gebeld, maar geen reactie.

Ze mogen langskomen hoor. Hangen genoeg camera s rond mijn huis om de boel even te filmen met geluid. Kan ik mooi even een aangifte doen.

Ik laat me niet chanteren door een paar gekken.
 
Ik keeg eind juni een dreigappje van de pimp van LISSA in Hoofddorp, matige recensie beviel niet.
Tekst helaas niet gekopieerd.
Dit stukje is ook terug te vinden onder recensie Lissa.

Kreeg vandaag een dreigappje van vriendje of pooier van deze dame. Gelijk geblokkeerd, zelfs voordat ik wat teruggeschreven had.
Vriend de waarheid is misschien niet leuk, maar dat is niet anders, dat heeft niks met respect te maken.
Doe wat je niet kunt laten, zal mij een zorg zijn.
Ik neem verder geen aktie, zelfs niet na jouw dreiging.
Een maat van mij op deze site zou gelijk jouw adres aanmelden bij de hermandad en diensten tegen mensenhandel, want misschien wordt jouw vriendin/protege wel gedwongen. Maar zo ben ik niet.
Maar als jij rancuneus wilt zijn, zal ik je met gelijke munt terugbetalen.

Dame en pimp zijn snel verdwenen daarna uit hoofddorp en ook niet meer teruggevonden op Kinky.
Zelf niks meer van gehoord.
 
Ook ik heb een dreig whatsapp ontvangen. Als ik niet zou regeren op hun app zouden ze alles online gooien. Nooit gebruik ik mijn eigen telefoon. Echter deze dag was ik heb vergeten thuis, tja en had toch veel zin. Beetje teveel m n pik achterna gelopen dus. Gereageerd op een dame op Chatgirl.
Stom genoeg mijn gewone telefoon gebruikt.

In eerste instantie was het schrikken. Zeker omdat ze gelijk mij aanspraken met mijn naam.
Heb het nummer direct geblokkeerd. Dag later hebben ze met een ander nummer nogmaals een app gestuurd dat ze die avond wel even langs zouden komen. ook dit nummer weer geblokkeerd. Daarna niets meer vernomen. Verschillende malen heb ik beide nummers gebeld, maar geen reactie.

Ze mogen langskomen hoor. Hangen genoeg camera s rond mijn huis om de boel even te filmen met geluid. Kan ik mooi even een aangifte doen.

Ik laat me niet chanteren door een paar gekken.
Die twee berichtjes kreeg ik ook nadat ik via chatgirl ene Joyce had gevonden en een appje had gestuurd. Ook via 2 nummers met een lollig plaatje erbij van vier motorjongens. Gewoon negeren, dat soort ongedierte is nog geen minuut aandacht waard.
Waren de nummers:
0619106170
0644621634
 
Laatst bewerkt:
Dit is zo amateuristisch, daar doet de politie geen moeite voor en ik ga er ook geen tijd in steken. Hooguit even hier waarschuwen, dat mensen er niet intrappen.
Ze hadden van mij exact een appje:
"Hi Joyce, dit is Edwin. Ik heb je nummer van chatgirl". Als iemand dat on line wil zetten wens ik hem veel plezier.
 
Dit is zo amateuristisch, daar doet de politie geen moeite voor en ik ga er ook geen tijd in steken. Hooguit even hier waarschuwen, dat mensen er niet intrappen.
Ze hadden van mij exact een appje:
"Hi Joyce, dit is Edwin. Ik heb je nummer van chatgirl". Als iemand dat on line wil zetten wens ik hem veel plezieeigenwijs is helaas
Eigenwijs is helaas ook wijs.
 
Hoezo? Is een stukje eigen verantwoordelijkheid. Als we allemaal keurig die snotapen blokkeren dan is het snel voorbij. Hier trap je toch niet in? Die achterlijke tekst en dat debiele plaatje van die motorclub.
Zonder mensen te beledigen, als je hier al in trapt dan ben je ook gevoelig voor de Nigeriaanse prins mailtjes en nep telefoontjes van Microsoft of de politie. Dan wordt het m.i. tijd om een bewindvoerder aan te stellen om je geldzaken te regelen.
 
Laatst bewerkt:
Een lachertje @Edwin53: een stukje eigen verantwoordelijkheid, een dooddoenertje van figuren die geen aangifte durven te doen.
Tevens vergeet je de wandelaars die Girlsreview.nl niet kennen/gebruiken en er wel intrappen, dus niet iedereen blokkeerd zoals je voorsteld en zo verdienen die snotapen hun geld.
Niet durven? Wat een gelul. Hooguit te lui. Ik doe toch ook geen aangifte tegen iedere Nigeriaanse prins die mij mailt. Bovendien is er niks behalve een prepaid nummer van meneer of mevrouw anoniem.
En ik denk dat ook buiten onze community iemand zo dom is dat hij hier in trapt.
 
Er zullen er geregeld intrappen anders waren die niet al zo lang bezig met deze praktijken.
Kost niet veel tijd om eventjes in het spelletje mee te gaan tot het moment dat je een bedrag moet overmaken via Tikkie of anders.
Dan heb je de naam die bij het betreffende rekeningnummer hoort en telefoonnummer had je al.
Vervolgens melden bij politie (die er idd pas wat mee doet als er meerderen zijn) en alle platformen wegens fraude en misbruik.
Bank,Tikkie,Whatsapp,provider telefoon. Kost hun weer tijd en geld om ander nummer en geldezel te scooren.
En jij een beetje Karma als je de screenshots van aangiften terugstuurt. Heerlijke boze reacties waaruit ook blijkt dat de motormannen eigenlijk bontkraagjes met handtasjes zijn. Inmiddels zo al een stuk of 4 aangepakt. 🥳 :poop:
 
Ieder zijn ding. Kost me 15 tot 20 minuutjes vanaf het moment dat ik het beruchte tikkie heb ontvangen. Heb ik er wel voor over om oplichtertjes te benadelen.
En ja ; Ik negeer natuurlijk wel de oplichtingsvormen van Nigeriaanse prinsen e.d. om welbekende redenen......
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.389
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan