Opties nog onduidelijk. Niet alleen der voetjes, wat kontje zo mooiZe ziet er wel lekker uit en mooie voetjes ook
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOpties nog onduidelijk. Niet alleen der voetjes, wat kontje zo mooiZe ziet er wel lekker uit en mooie voetjes ook
Begrijp ik, maar wel zonde, Rail away. Buiten betrouwbare prive huizen wijzig ik altijd wat in reviews dat ik niet herleidbaar ben zonder dat het relevant is voor de lezer. Prive huizen niet want is betrouwbaarder, maar bij Nederlandse dames vraag ik wel toestemming als ik een review wil schrijven. Misschien ook te overwegen.Ik weet niet of zij dat op prijs zou stellen. Hoe dan ook ben ik gestopt met het schrijven van recensies. Ik heb er een paar keer last mee gekregen toen dames het niet op prijs stelden en ik ben zelfs door een wraakzuchtige dame danwel booker op een 'zwarte lijst' gezet met leugens over mijn uiterlijk, hygiëne en handelingen, waardoor ik latere dates met andere dames ben misgelopen. Recenseren doe ik daarom niet meer.