Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.329
30/06/21
3.422
43
Zelf ben ik al heel snel getriggerd, wanneer ik dvp's zie die jong, slank (skinny) én petit zijn (<1.65), met of zonder tattoo's.

Tja...vindt ze maar eens! Althans...degene met tevreden klanten dan hè ?

Welke dame heb jíj in het verleden al eens bezocht, waar je met een voldaan gevoel de deur weer achter je dicht deed?
Of zelfs al vaker bent geweest?

"Sharing is caring!"
 
Ornela in de Antoniusstrasse in Aken, ik ben er altijd tevreden weggegaan, maar er zijn ook veel wandelaars die een totaal tegenovergestelde ervaring hebben gehad. Ze voldoet wel aan al je wensen.. misschien toch eens 40€ riskeren om het uit te proberen?
 
Die ken ik idd @HuggyBear , maar dan moet ik wel heel veel zin hebben, want Alyna is niet veel actiever dan standje zeester helaas. Zonde.

@richard Snep , die had ik al een tijdje op het oog idd. Beetje ver weg voor mij, en je recensie was niet overtuigend om wat kilometers te vreten. Wel jammer, want leuk plaatje om te zien ?

@southamerika01 Janny ooit wel eens bezocht in Utrecht, maar niet mijn ding helaas (leeftijd). Gewillig was ze wel, misschien was ik wat overdonderd.

Ik hou het scherp in de gaten, want dat is toch wel waar ik het meest op kick, maar weinig te vinden is! Vooralsnog alleen Lisa, meestal in Amstelveen (maar offline).
 
Wat voorbeeldjes:

Maddy (maar voor mij te ver weg (België)):


Seline (nu niet in Nederland):


Nicolle:

 
Deze dame past wat mij betreft ook prima in dit topic:


Niet zozeer klein, maar haar totaalplaatje is me er wel eentje hoor!

?
 
Daisy van privéhuis Diane's Secret in Den Haag. Aziatisch meisje, 22 jaar jong, klein (ik schat 1.55 m), super slank, AA cupje (ook al vermeld de site een B cup; ze is bijna plat). Super Lolita figuurtje. Ik verwijs naar mijn recensie over haar voor meer informatie. Ik ben er iig al vijf keer geweest en ga nog terug!
 
Deze dame past wat mij betreft ook prima in dit topic:


Niet zozeer klein, maar haar totaalplaatje is me er wel eentje hoor!

?
Lijkt mij ook een lekker ding. En toch bekruipt mij het gevoel dat het een oude bekende betreft, weet niet waarom...
Maar absoluut helemaal een snoepje om te zien en mijn voorkeur qua afmetingen.
 
Laatst bewerkt:
Daisy van privéhuis Diane's Secret in Den Haag. Aziatisch meisje, 22 jaar jong, klein (ik schat 1.55 m), super slank, AA cupje (ook al vermeld de site een B cup; ze is bijna plat). Super Lolita figuurtje. Ik verwijs naar mijn recensie over haar voor meer informatie. Ik ben er iig al vijf keer geweest en ga nog terug!
Deze bedoel je? Op Kinky staat ze met AA.

Meteen toegevoegd aan mijn lijstje voor mocht ik in de buurt zijn.
 
@wasdebeer Dat is hetzelfde meisje inderdaad! Iemand anders moet die tekst voor haar geschreven hebben, want zelf spreekt ze geen Nederlands. Ik denk dat het management van DS nog zo'n achterhaald idee heeft dat alle mannen niet van kleine borsten houden... ?
 
@wasdebeer Dat is hetzelfde meisje inderdaad! Iemand anders moet die tekst voor haar geschreven hebben, want zelf spreekt ze geen Nederlands. Ik denk dat het management van DS nog zo'n achterhaald idee heeft dat alle mannen niet van kleine borsten houden... ?
Apart, gezien bij Kinky wel het Nederlandse vlaggetje staat. Is haar Engels wel voldoende? Zonde van Diane Secret om zulke dingen extra toe te voegen.
 
Laatst bewerkt:
@wasdebeer Ze spreekt geen woord Nederlands, dus vergeet dat maar gerust. Haar Engels is net-aan voldoende, maar dusdanig dat ik m'n zinnen en woordgebruik simpel moet houden. Ik kan wel altijd leuk met haar kletsen na de seks, dus dat is geen probleem.

Privéhuizen nemen vaak een loopje met de waarheid als het op omschrijvingen van de dames aankomt. 'Volslank' postuur betekent meestal dik; 'normaal' betekent mollig; 'slank' betekent normaal; en 'superslank' betekent slank. En zo ook met de cupmaten. Overigens zitten er over al die foto's lagen photoshop. Jammer, want bijv Daisy heeft dat helemaal niet nodig. Het is een erg mooi meisje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan