Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
22 jaar? Maak dat de kat wijs! Die tikt de 30 aan, wat ik je brom. Dat gezicht alleen al verraadt de jaren. Waar die vrouwen toch denken mee weg te komen! ?
Stond vorig jaar ook op rl be met dezelfde foto's wou haar bezoeken in antwerpen maar covid gooide roet in het eten daarna verhuisde ze naar brusssel dat was iets te ver, leeftijd klopt niet ben wel benieuwd of ze in het echt ook lijkt zoals op de foto's, misschien toch maar eens naar a'dam toe...
 
Is er ook een forum waar atletische dames, sport dames v plezier, besproken worden? Meer van die beach volleyball dames? Dus wat groter, krachtig lichaam, gezond uiterlijk. Dus geen opplaknagels, implantaten, of siliconen.
 
Al die grote tattoos over hun hele lichaam uitgesmeerd is vreselijk lelijk! Ze maken van een mooi naturel meisje een gedrocht. Vooral die op de borst en rond de nek zijn zo trashy. Iedere keer dat ik een link zie word ik eerst blij, omdat er weer een petite meisje wordt getipt, maar meteen teleurgesteld als ik die walgelijke plakplaatjes zie. ☹
 
Al die grote tattoos over hun hele lichaam uitgesmeerd is vreselijk lelijk! Ze maken van een mooi naturel meisje een gedrocht. Vooral die op de borst en rond de nek zijn zo trashy. Iedere keer dat ik een link zie word ik eerst blij, omdat er weer een petite meisje wordt getipt, maar meteen teleurgesteld als ik die walgelijke plakplaatjes zie. ☹
Ja, ik ben het roerend met je eens. Ik hou ook van mooie, slanke, naturel, petit meiden, maar als ze onder de tatoeages zitten dan hoeft het voor mij ook niet meer. Ik heb eigenlijk helemaal niks met tatoeages, maar goed, een (paar) kleintjes 'gedoog' ik dan wel, want anders blijft er weinig over…de meeste meiden hebben tatoeages. Maar als het er teveel worden en te dominant, vind ik dat afschrikwekkend. Persoonlijke voorkeur, ik weet het. Ik veroordeel deze tatoeage-meiden ook helemaal niet, ieder moet vooral doen met hun lichaam wat ze zelf willen. En zoveel recht als zij hebben om het mooi te vinden, zoveel recht heb ik om het lelijk te vinden.
 
Grappig hoe smaken verschillen toch.
De een vind het niets, de ander wel...
Persoonlijk vind ik het ontzettend geil, als een dame én een lekker figuur heeft (en soms zelfs gewoon skinny) én een knap koppie én van die mooi verzorgde tattoos. Ik vind dat dus helemaal geweldig. Is dat ook een fetish trouwens? Dan heb ik er mogelijk tóch een ?

Helemaal top vind ik dat. En dat dametje die @enriquegnzls post, was al eens eerder voorbij gekomen. Dacht dat ze destijds niet benoemd wilde worden (raar?) .

Maar wat een plaatje en voor mij een reden om naar Antwerpen af te reizen. Ja...er zit dat vast veel meer knaps, naturel etc. etc. Maar hier kick ik dus op ?
 
Seline is weer terug in Amsterdam
Lekker klein popje met A-tietjes, eenhapscrackers

Hoe weet je dat ze terug is @makkebeer ?
Naar mijn weten zit ze nog in Bern. Advertentie is ook sinds 29/06 niet bijgewerkt.

Ook zo'n heerlijke dame met fraaie tattoos. Geweldig.
 
Tattoos, ik kan er eigenlijk ook helemaal niks mee.

Maar soms kijk ik er wel doorheen als de dame mooi genoeg is. Als in: Het is niet zo dat ik dames niet bezoek door hun tattoo's. Maar het heeft voor mij zeker geen meerwaarde.

Nog erger vind ik siliconen. Dat kan voor mij wel een reden zijn om een dame niet te bezoeken.
 
@hansgelderland @knightrider

Ik kan me in jullie reacties wel vinden. Ook ik ben in dit wereldje 'gedwongen' om af en toe door de tattoos heen te kijken omdat veel dvp's ze hebben en de keuze anders idd wel heel schaars zou worden (ik ben toch al kieskeurig genoeg). Toch zijn er gradaties. De kleine petite Daisy van DS heeft er een op haar onderbeen en op haar schouder. Het is niet mijn smaak, maar makkelijk te negeren als je met haar 'bezig bent'. Een vroeger vast meisje van me had een tekstje onder haar sleutelbeen. Daar is ook wel doorheen te kijken. Dus soms neem ik het op de koop toe. Maar als het van boven tot onder vol staat, zoals enkele van de meisjes hierboven, hoeft het voor mij niet. Het is dan net alsof ik het 'echte' meisje niet meer kan zien; ik zie alleen nog maar een vermomming.

Maar goed, zoals gezegd: ieder z'n meug. Misschien is er ook wel belangstelling voor een topic voor wandelaars die getattoeerde dames zoeken?
 
Deze valt wel in deze categorie, nog geen ervaring mee, maar ziet er top uit!

Zij ontving eerder in Amstelveen onder een andere naam. Er waren reviews van op hookers maar weet nier meer of het positief was. Wat ik wel nog weet is dat het onwijs lastig was om een afspraak te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan