Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de mannen die vorige keer Tina hadden gemist en ze zei dat ze niet meer terug zou komen ?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk het toch niet hoor @sakendayo , ze stond eerst ook in mijn scroll-rondje tussen de nieuw geupdate dames, maar voordat je op haar profiel klikt staat er bij de update datum 9 juni....

Dus ik denk dat haar profiel nog bestaat, maar dat ze er nu niet is.....maar wie weet....
 
Oh, in dat geval is de kans idd vrij groot dat haar profiel al geactiveerd is maar dat ze de datum nog moeten updaten.....als ze echt in Brussel was klinkt het opeens een stuk logischer dat ze er wel weer bijna is....
 
Voor de mannen die vorige keer Tina hadden gemist en ze zei dat ze niet meer terug zou komen ?
Ik weet het niet... Voor mij valt dit in de categorie 'te mooi om waar te zijn'. Véél te mooi om waar te zijn. Ze lijkt wel een professioneel model. Kijk naar haar looks! Ze ziet eruit als een Amerikaans model voor een groot bureau, zo ontzettend mooi is ze. En dan die foto's, zo professioneel genomen, op luxe sets met een echte fotograaf. Lijkt op foto's uit een photoshoot voor heel andere doeleinden.

Ik geloof nooit dat dit echt is. Dit moet iemand zijn die foto's van internet geplukt heeft van een of ander model.
 
Ja ik heb haar bezocht, het is de dame van de foto's, natuurlijk zijn het proffesionele foto's en er is ook een beetje photoshop gebruikt, maar zij is een leuke dame in het echt, service was ook ?
 
Ik weet het niet... Voor mij valt dit in de categorie 'te mooi om waar te zijn'. Véél te mooi om waar te zijn.

Ik geloof nooit dat dit echt is. Dit moet iemand zijn die foto's van internet geplukt heeft van een of ander model.
Foto's zijn een soort van geshopt, maar zeker niet zo erg als soms het geval is. Tina is echt de meid van de foto's. Vrolijk, lief, slim en gezegend met een meisjesachtig uiterlijk. Wat ze niet is, gelukkig maar.
Zodat het allemaal keurig en legaal is. Een aanrader.
 
Wat voorbeeldjes:

Maddy (maar voor mij te ver weg (België)):


Seline (nu niet in Nederland):


Nicolle:

Heb je ervaring met Seline?
 
Mbt Tina, ik ben niet geweest toendertijd, maar hoorde idd wel van meerdere mannen dat het de dame van de foto's is. En qua model zijn: Ze is 1.53 meter volgens haar profiel. Dan is de kans op een modellen-loopbaan helaas al verkeken. En voor dwergwerpen moet je onder de 1.45 zijn, toch @Omdatikhetlekkervind ?? Sorry, incrowd-grap. ;) Het lijkt me een erg leuke dame. Ietsje aan de dure kant voor GK, maar verder niks mis mee.

Bij Seline hoop ik dan maar dat ze Amy Winehouse alleen op haar arm getatoeeerd heeft en geen habits van haar idool heeft over genomen. Op een paar foto's vond ik haar een beetje druggy ogen.
 
@flodg In dat geval wil ik haar wel eens bezoeken. Want ze is idd gezegend met een perfect uiterlijk.

En ik heb natuurlijk wel vaker geshopte foto's gezien op Kinky, maar nog nooit alsof ze van een professionele shoot voor een of ander groot bureau af kwamen. En met 'model' bedoelde ik natuurlijk geen catwalk model maar een naaktmodel, zo eentje dat poseert voor sites als Nubiles of Met Art ofzo. Ook het volledig tonen van gezicht hoort daarbij, en daar werd ik erg sceptisch van.

Goed dat jullie m'n ongelijk hebben bewezen.
 
Ze had zelfs een "Spotlight" advertentie aanstaan. Die zijn volgens mij extra betaald en dat doe je dan toch alleen maar, als de dame in kwestie er ook werkelijk is lijkt me.

Ff appen dus? Dat hoef ik niet eens te proberen namelijk ?
 
Dan doe ik het wel @Omdatikhetlekkervind ;) Ik neem Lana (18, cup D) alvast mee naar huis en omdat het zondag avond is mag Mariana (22, cup B) mee als extraatje.

Nou moet @sakendayo er nog 2 kiezen en dan blijven er nog 4 voor je over wat de keuze wat vergemakkelijkt hahaha.... :)

Als die foto's kloppen word ik helemaal gek....zou het??

Zeg hier eens wat over Belgische vrienden van ons.....
 
Mbt Tina, ik ben niet geweest toendertijd, maar hoorde idd wel van meerdere mannen dat het de dame van de foto's is. En qua model zijn: Ze is 1.53 meter volgens haar profiel. Dan is de kans op een modellen-loopbaan helaas al verkeken. En voor dwergwerpen moet je onder de 1.45 zijn, toch @Omdatikhetlekkervind ?? Sorry, incrowd-grap. ;) Het lijkt me een erg leuke dame. Ietsje aan de dure kant voor GK, maar verder niks mis mee.

Bij Seline hoop ik dan maar dat ze Amy Winehouse alleen op haar arm getatoeeerd heeft en geen habits van haar idool heeft over genomen. Op een paar foto's vond ik haar een beetje druggy ogen.
Dat heb je goed gezien mbt Seline. Ik heb haar gevolgd op instagram en ze blowt redelijk veel!
 
Mbt Tina, ik ben niet geweest toendertijd, maar hoorde idd wel van meerdere mannen dat het de dame van de foto's is. En qua model zijn: Ze is 1.53 meter volgens haar profiel. Dan is de kans op een modellen-loopbaan helaas al verkeken. En voor dwergwerpen moet je onder de 1.45 zijn, toch @Omdatikhetlekkervind ?? Sorry, incrowd-grap. ;) Het lijkt me een erg leuke dame. Ietsje aan de dure kant voor GK, maar verder niks mis mee.

Bij Seline hoop ik dan maar dat ze Amy Winehouse alleen op haar arm getatoeeerd heeft en geen habits van haar idool heeft over genomen. Op een paar foto's vond ik haar een beetje druggy ogen.
Is Tina weer in Amsterdam?
 
Terug
Bovenaan Onderaan