Afrikaanse vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger zat het inderdaad vol afrikaanse vrouwen. Nu bijna niet meer. Maar ik zou inderdaad ook zeggen: ga eens naar Afrika. Je gaat toch wel eens op vakantie, dus waarom niet naar Afrika? Daar kun je veel zeer knappe dames krijgen, voor weinig geld.
 
Ivonne Doubletstraat 29k4 is nog een van de weinige Afrikaanse lekkertjes achter het raam.
Angela, Molensteeg 4-1 Amsterdam, Dominicaans maar heeft ook een mooi kleurtje.
Lola bij Salon 261 Alphen a/d Rijn, een heerlijke Surinaamse die lekkere sex geeft.
 
@makkebeer Deze Sharon? Intiem niet vermeldt bij de optie...


Best veel gewandeld de afgelopen jaren maar slechts 1x een Afrikaanse ontmoet waar ik absoluut naar binnen moest, zowel de voor- als achterdeur. Leuke skinny sexy ebony DVP die super lenig was. Ze haakje haar voeten om mijn bovenbenen terwijl ik in doggy haar anaal neukte om mij nog wat aan te moedigen. Zoek sindsdien een leuke skinny ebony die anaal aanbiedt met tongzoenen, laatste deed dat toppertje helaas niet.

@Tjiftjaf Wat een tip man, even naar Afrika! Veel DVP neuken daar zonder rubbertje en gebruiken toffe kruiden om zich tegen AIDS te beschermen... 😆



n
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan