afspraken met dames, buiten het werk om

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wanneer je voor de tijd betaalt is het ook niet buiten het werk om.
Haha, toch wel scherp dit.

Er zijn dames die hier een heel deel van hun werk van hebben gemaakt.

Ik vroeg een keer aan een dame of ze een bepaalde plek kende, we babbelden wat door, ik zei: we zouden daar op zich wel een keer heen kunnen gaan, ze gaf aan interesse te hebben, ik dacht op basis daarvan dat het om een buiten het werk om afspraak zou gaan.

Tot ik op haar profiel vrij nadrukkelijk zag staan dat ze ook dinner dates en dergelijke deed.

Bij een volgende afspraak toch maar eens nagevraagd en 'ze kon een mooi prijsje voor me maken'.

Tsja, dan heb je er voor mijn gevoel eigenlijk niets aan.

Stel dat je uit eten gaat bij een erg lekker restaurant, daarna wat drinken ergens, dan een club in, jij betaalt logischerwijs alles van het eten en drinken, maar je moet dan aan het einde van de avond haar toch 8 x 60 = 480€ toestoppen én er heeft geen sex plaatsgevonden….terwijl je normaal voor 100-200€ de hele kamasutra doorneemt.

Dan zie ik het nut er niet van in.

Alleen als je gedeelde interesses hebt en zij wil onbetaald met je mee op haar vrije dag, waarbij jij wel de kosten van het uitje betaalt, dan is het echt buiten het werk om.

Maar er zijn de nodige dames die, in het verlengde van een betaalde gfe, hier een soort externe betaalde gfe van maken.

Ik vind dat eerder misleidend dan een doorbraak op basis van een persoonlijke klik met de dame hebben.

Veel van die mannen denken dat ze een stap verder komen, de dame zal zoiets wellicht niet met iedereen doen, maar denkt ook: een relaxte leuke tijd die toch redelijk doorbetaald met een zeer loyale client die ik het hoofd op hol maak.

Het zit natuurlijk dicht op het sugar daddy principe en wellicht zit dat weer dicht op iedere voetballer die in zijn piekjaren tegen een model aan loopt die hem anders niet zou zien staan.

Dus eigenlijk zou je, hoe hard dat ook klinkt, kunnen zeggen dat prof-voetballers of rock-muzikanten of tv-celebrities zelfs nooit kunnen weten of hun vrouw ze inmiddels echt leuk vind of dat het de meest geavanceerde vorm van een dvp verdienmodel is.

Maar dan belanden we in de 'is een gold digger gewoon een hoer' discussie.
 
Laatst bewerkt:
Tot ik op haar profiel vrij nadrukkelijk zag staan dat ze ook dinner dates en dergelijke deed.

Stel dat je uit eten gaat bij een erg lekker restaurant, daarna wat drinken ergens, dan een club in, jij betaalt logischerwijs alles van het eten en drinken, maar je moet dan aan het einde van de avond haar toch 8 x 60 = 480€ toestoppen én er heeft geen sex plaatsgevonden….terwijl je normaal voor 100-200€ de hele kamasutra doorneemt.

Dan zie ik het nut er niet van in.
Precies! Het heet toch niet voor niks 'betaalsex'!

Als ik afspreek met een DVP... is het voor sex! Voor de rest spreek je af met vrienden... ga je stappen, uit eten... of weet ik wat! Mijn mening!
 
Waarom zou je vrienden willen worden met een dvp? Eerst verlies je een lekker kutje die je niet meer mag neuken en uiteindelijk word je alleen maar gebruikt voor hulp. Persoonlijk heb ik daar totaal geen behoefte meer aan. Been there done that.
 
Vrienden... ja, waarom niet?
Maar dan ge je dus NIET betalen voor een 'dinnerdate!' aan haar tarief.
(en als man betaal ik graag het restaurant)
Nee, maar als je haar tarief betaalt is het gewoon haar werk en ben je klant.

Evenals het voorbeeld dat je alleen maar gebruikt wordt voor hulp, dan lijkt me ook geen sprake van vriendschap en is er nog steeds voornamelijk zakelijke transactie.
 
Kan allebei. En je blijft het kutje neuken en daar betaal je voor en je gaat naar de film of uit eten en dan betaalt zij soms en jij soms. Ik heb het gehad. Dus dat kan wel. Dvp en vrienden. Geen relatie of verliefdheid is er dan. Wel vriendschap.
 
Kan allebei. En je blijft het kutje neuken en daar betaal je voor en je gaat naar de film of uit eten en dan betaalt zij soms en jij soms. Ik heb het gehad. Dus dat kan wel. Dvp en vrienden. Geen relatie of verliefdheid is er dan. Wel vriendschap.
Ik denk ook wel dat het kan, maar kortstondig.

Gaandeweg ga je bv toch gevoelens voor iemand krijgen, vervolgens wil je dat ze stopt met werken of het sexuele verdwijnt door haar keuze omdat 'jullie nu zulke goede vrienden zijn.'

Ik denk dat het vooral zou kunnen als je iemand niet meer aantrekkelijk vindt, maar tijdens de pay-dates wel graag mocht, dat het dan opeens een goede vriendin van je wordt.

Maar de combi lijkt me moeilijk. Had zelf heel veel prive-contact met een dame in de Corona-periode, maar door onze vriendschappelijke omgang wilde ze me op een gegeven moment niet meer als klant hebben.

Wat natuurlijk zo krom is als het maar kan en ik had ook juist verwacht dat de band zou verstevigen ipv verminderen als ik naast de pay-dates ook voor onbetaald vriendschappelijk afspreken koos, maar helaas bleek in mijn geval het tegendeel waar te zijn.

En plat gezegd voelde dat inderdaad als het kutje kwijt raken door de vriendschap op te bouwen en vroeg ik me gaandeweg wel af waarom ik perse bevriend wilde zijn met een dvp, want verder vrienden/vriendinnen genoeg en ik vond juist de combi van grapjes over en weer, goede sex en net dat meer vertrouwde gevoel tijdens de pay-dates speciaal.

Dat was er wat mij betreft ook tijdens de niet betaalde afspraken, maar zij kon de combi uiteindelijk toch niet aan lijkt het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan