afspraken met dames, buiten het werk om

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien leest ze hier wel mee en is ze nu al op de hoogte van je plannen. :unsure:
Nagenoeg onmogelijk.

Beide niet op de hoogte van het bestaan van het forum (tenzij dat een leugen was), maar er iig nooit mee bezig.

Een van de twee ook uberhaupt nooit meer online, heb haar eerder gespot, dus stond al in mijn telefoon en beweert maar 1 op de 10 geïnteresseerden te accepteren of eigenlijk alleen al kennissen in het netwerkje.

Een van de twee is ook het geslaagde OF verhaal of iig een kleine variant daarvan.
 
Ik moet zeggen dat ik met een paar dames ook afspraken buiten het werk om heb gehad. Het liep gewoon zo. Je praat een beetje en over wat je leuk vind en dan spreek je een keer af om iets anders te doen.

Ik heb wel altijd de regel dat ik voor de sex betaal, maar voor andere afspraakjes niet. Dan kunnen we de kosten delen. En soms willen ze mij trakteren. Ik ben nooit een relatie aangegaan. Altijd een vriendschap relatie. Dat is gewoon leuk. Ben wel benieuwd of anderen dit ook wel eens hebben meegemaakt.
 
Vaak genoeg buiten het werk om afgesproken met dvp's en een paar zijn ook bij mij thuis geweest maar de meesten verwachten gratis hand- en spandiensten en willen zij én hun meeliftende vriendinnetjes gewoon gebruik van je maken en profiteren van de gratis extraatjes. Zodra er niks meer te halen valt komt de ware aard naar boven. Dus ik ben ermee gestopt met die zogenaamde "vriendschappelijke" relaties met dvp's; in het begin is het leuk, spannend en avontuurlijk om een andere kant van ze te ontdekken maar uiteindelijk leidt het helemaal nergens naar toe en is de pret op een gegeven moment afgelopen. Dat is mijn ervaring tenminste.

Afstand houden en zakelijk blijven is het beste; betalen, neuken, wegwezen en op naar de volgende.
 
Mijns inziens had je dat meteen bij het maken van de afspraak duidelijk moeten krijgen. "Even voor de duidelijkheid, wat we nu afspreken is geen betaald uitje, toch?" ofzoiets.
Ik heb haar gewoon gevraagd of zij ons weekendje weg als a) een zakelijk uitje zag of als b) twee mensen die elkaar leuk vinden en een leuke tijd gaan hebben. Zij koos voor b.

In afwachting van dit weekend heb ik haar nog een een keer uit eten gevraagd en zijn we nog in de stad een paar drankjes gaan doen. Aangezien het ondertussen wel duidelijk was dat het haar niet om de centen gaat ben ik er ook nooit meer over begonnen.

Als we sex hebben komt geld ook niet meer ter sprake.
 
Wat een ingewikkeld gedoe allemaal, om eerlijk te zijn. Als pubers die voor het eerst een meisje mee uit willen vragen...
Sorry als dat wat bot overkomt.
Ik doe regelmatig iets leuks met een dame buiten het werk om. Als je een leuke klik hebt met iemand, waarom niet?

Soms komt dat voort vanuit een gesprek, soms stel ik het voor.

Ik heb het idee dat weinigen hier de dvp kunnen scheiden van de vrouw erachter.
Als ik een dagje iets leuks doe met een van de dames, dan doe ik dat niet met de dvp. Maar met de persoon achter die dvp. Lijkt me logisch, toch? Anders moet ik een afspraak boeken.
Ik zie het niet veel anders dan dat ik iemand die ik in een andere setting tegenkom vraag om samen iets leuks te doen. Ik vraag het alleen als ik denk dat ik de persoon leuk vind, en niet alleen de dvp. Als zij me dus al een klein inkijkje heeft gegeven in wie ze buiten dat hele circus om is.

Ik ben op zo'n dagje dus ook niet bezig met 'gratis seks' of iets dergelijks. Maar wil alleen met iemand die me leuk, aardig, grappig of interessant lijkt iets leuks te doen. Ga ook niet de hele dag over haar werk zitten praten. Juist niet.

En doorgaans doe ik mijn best om vooral hen een leuke dag te bezorgen.
Veel mensen hier denken en roepen dat deze dames alleen aan geld denken. Die zijn er vast wel. En daar zal ik ws niet snel een klik mee hebben. Mogelijk wel een prima date.

Veel mensen vergeten dat deze dames hier vaak redelijk geïsoleerd verblijven. Er zijn er die dat prima vinden. Werken, eten, even avondje uit met andere dames en weer naar huis. Meer niet. Er zijn er die enkele weken alleen hun eigen kamer en de supermarkt zien.

Er zijn er ook die graag wat meer van Nederland willen zien. Die een dagje uit leuk vinden om even aan dat ijzeren en eentonige ritme te ontsnappen. Die echt interesse hebben voor bepaalde zaken, maar hier niemand kennen die ze mee wil nemen. En de weg kent.

Ik heb me werkelijk nog nooit afgevraagd of ze verwachten dat ik zal betalen. Als je je dat wel afvraagt, ligt dat volgens mij aan je eigen stiekeme verwachtingen of heb je dus niet echt een klik met iemand. En niet al op vertrouwelijke basis met elkaar gepraat over normale zaken in het leven. Vaak betalen zij juist bv de drankjes.

Vertrouwen is belangrijk. Als een dame je niet volledig denkt te kunnen vertrouwen zullen ze er ws niet voor open staan. Want wat als er iets vervelends gebeurt of er blijken toch stiekem allemaal andere verwachtingen te zijn bij de man... En wat als iemand daar problemen over gaat maken? Ze hebben geen zin in gedoe. Wie wel?

Het is allemaal niet zo moeilijk als het hier gemaakt worden. Gewoon niet de hele tijd zitten denken dat je met 'een dvp' iets gaat doen. Maar met iemand die je kennelijk leuk genoeg vind om uit te nodigen samen iets te doen. Zij zitten er niet op te wachten op om pad te gaan met iemand die ze toch vooral de hele als dvp ziet, behandelt of aanspreekt.

Het is dus ook een pre als je jezelf niet als haar klant ziet of gedraagt. En het zelfvertrouwen hebt dat iemand het met jou leuk kan hebben zonder dat je ervoor betaald.
En jezelf even een beetje kunt wegcijferen en er gewoon oprecht van kunt genieten dat je iemand anders mogelijk een plezier kunt doen met een dagje uit.
En dus gewoon een dagje. Misschien daarna nooit meer. Of als het leuk en gezellig was, nog een keer.
En misschien dat je een persoon die je leuk leek echt beter te leren kennen. Misschien zelfs vrienden kunt worden. Zoals je wilde, toch?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar na onze eerste ontmoeting een appje gestuurd om te bedanken voor een geweldige kennismaking. Op de avond zelf hadden we na afloop al een beetje liggen knuffelen. Na de tweede ontmoeting waarbij ik veel te lang ben gebleven en ze geen extra geld wou heb ik haar voorzichtig gevraagd of ik het goed aangevoeld had dat er meer in het spel was dan zaken. Toen ze dat bevestigde zei ze ook dat ze mij nog niet zo goed kende waarop ik vroeg of ze mij misschien wat beter wou leren kennen. Ook daarop zei ze ja, ijzer moet je smeden als het heet is, dus ik ben vrij snel weer langs gegaan, haar mee uit eten genomen en het café in gedoken. Ook hebben we weekendje weg gepland.

Wat mijn voorganger schrijft klopt wel. Als ik bij haar ben is de knop dvp gewoon uit. Ze is een vrouw die bemind wil worden en ik heb haar ook gewoon gezegd dat ik niet speciaal voor sex kom, maar haar als persoon beter wil leren kennen. En ajb, wees respectvol en een heer.
 
En jezelf even een beetje kunt wegcijferen en er gewoon oprecht van kunt genieten dat je iemand anders mogelijk een plezier kunt doen met een dagje uit.
Echt serieus, ik zou het helemaal geweldig vinden als me dat eens een keer zou gebeuren. Gewoon leuk een (mid)dagje weg zonder bijbedoelingen, beetje over van alles en nog niks hebben, wat drinken, hapje eten.

Ik zou dat een veel waardevoller en memorabel moment in mijn leven vinden dan het betaalde uurtje, want het betekent dat er iemand ook mij als echt persoon waardeert en niet alleen maar als klant.

Nou wil ik best geloven dat ik niet door alle dames alleen maar als klant of nog erger flappentapper gezien wordt, maar doordat ik ervoor betaal blijft het altijd een beetje mistig hoe ik werkelijk gezien wordt.

Een dame buiten werktijd ontmoeten zou dat helemaal wegnemen en me echt een enorme boost geven. Lijkt me heerlijk!
 
Alleen, als ik je goed begrijp, gaat het bij jou in dat geval dus wel om jouw gevoel. Over hoe jij je voelt over jezelf. En zoek je een soort bevestiging in zo'n uitje, lijkt me. Om jezelf een boost te geven richting volgende dvp-bezoekjes.

En dan ga je dus niet echt met iemand op pad zonder bijbedoelingen - buiten samen hopelijk een leuke tijd te hebben. En zal je haar ws ook als dvp blijven zien.

Het gaat er, denk ik, juist om dat je helemaal oké bent met het idee dat je gewoon eens iets aardigs voor een ander doet. En samen een leuke dag hebt. Zonder andere verwachtingen. Meer niet.
Althans, volgens mij. Ik maak er ook geen studie van of zo.... Heb ook de wijsheid niet in pacht. Het overkomt mij meestal ook maar.

Het is ook echt niet zo dat ze per definitie meteen allemaal gevoelens hebben voor iemand met wie ze eens iets buiten werk willen doen. Ik denk vooral dat ze zich bij die persoon wel op hun gemak voelen, hem vertrouwen, ze als persoon ziet en dat die persoon niet een potentiële stalker is.
Niet per se meer dan dat.
 
Alleen, als ik je goed begrijp, gaat het bij jou in dat geval dus wel om jouw gevoel. Over hoe jij je voelt over jezelf. En zoek je een soort bevestiging in zo'n uitje, lijkt me. Om jezelf een boost te geven richting volgende dvp-bezoekjes.

En dan ga je dus niet echt met iemand op pad zonder bijbedoelingen - buiten samen hopelijk een leuke tijd te hebben. En zal je haar ws ook als dvp blijven zien.
Nee, totaal niet, maar het fijne gevoel bij mezelf is een leuke bijkomstigheid. Absoluut ook geen boost naar een volgend DVP bezoekje.

Ik heb gewoon nooit het gevoel dat er iemand is die mij leuk vindt om wie ik ben. Voel me heel vaak ongewenst. Dat is dus een veel dieper iets dan een boost naar een volgend bezoekje. Maar goed, laat ik niet weer teveel mezelf blootgeven op dat gebied. Dat heb ik in het verleden al tot vervelens toe genoeg gedaan.

Als je dat als bijbedoeling ziet, dan snap ik dat wel enigszins, maar is geen bijbedoeling in de zin van dat ik iets van de ander verwacht naast er een leuke tijd van maken.

DVP's zijn voor mij per definitie mensen, dus dat onderscheid maken vind ik sowieso wat raar, maar nee. Ik zou het gewoon oprecht leuk vinden om iets samen te doen, zonder dat ik er iets voor terug verwacht of denk dat er mee is dan dat. Gewoon iets aardigs doen zoals jij zegt.

Sorry, maar dat zie je toch echt verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Nee, totaal niet, maar het fijne gevoel bij mezelf is een leuke bijkomstigheid. Absoluut ook geen boost naar een volgend DVP bezoekje.

Ik heb gewoon nooit het gevoel dat er iemand is die mij leuk vindt om wie ik ben. Voel me heel vaak ongewenst. Dat is dus een veel dieper iets dan een boost naar een volgend bezoekje. Maar goed, laat ik niet weer teveel mezelf blootgeven op dat gebied. Dat heb ik in het verleden al tot vervelens toe genoeg gedaan.

Als je dat als bijbedoeling ziet, dan snap ik dat wel enigszins, maar is geen bijbedoeling in de zin van dat ik iets van de ander verwacht naast er een leuke tijd van maken.

DVP's zijn voor mij per definitie mensen, dus dat onderscheid maken vind ik sowieso wat raar, maar nee. Ik zou het gewoon oprecht leuk vinden om iets samen te doen, zonder dat ik er iets voor terug verwacht of denk dat er mee is dan dat. Gewoon iets aardigs doen zoals jij zegt.

Sorry, maar dat zie je toch echt verkeerd.
Ik kan de wens om als mens gezien te worden volledig begrijpen. Ik loop al vrij lang op de maatschappij te kafferen dat we zo verdomd egoïstisch zijn geworden en heel weinig meer geven om de gevoelens van een ander. In Nederland vragen we wel hoe het met je is, maar eigenlijk is het sociaalwenselijk antwoord "goed". Als je zegt "kut" dan zie je ze ongemakkelijk kijken en zoeken naar een uitweg.

Maar Lurker, mag ik vragen waarom je je vaak ongewenst voelt? Is dat iets dat mensen effectief uitdragen? Of interpreteer je bepaalde nonverbale communicatie op die manier? Word je niet uitgenodigd op feestjes van kennissen of zulk soort dingen? Zeggen mensen afspraken af of hebben ze geen zin om af te spreken?

Heb je social media trouwens? Blijkbaar moet je minimaal Facebook hebben anders weet je niet wat er allemaal gebeurt in je vriendenclub en pis je ook vaak naast de pot.
 
Brr FB heb ik al heel lang niet meer, mis er niks aan!
Ik heb er ook een hekel aan, maar je moest eens weten in wat voor isolement ik viel toen ik het niet had. Werd spontaan nergens meer voor uitgenodigd. Groepsactiviteiten, gingen opeens allemaal via Facebook. Ik heb gezegd pleurt op met je Facebook, maak gewoon een WA groep aan. Ben je ook klaar toch. Maargoed, sommige groepjes hebben dat gedaan, anderen niet.
 
We gaan of topic. Heb ooit een lange relatie met een DVP gehad. Het ontstond gewoon. Heb nooit nagedacht over wel of niet betalen. Ik bezocht haar ook zo af en toe nog op het werk,(vaak gewoon om een broodje te eten dat ik meenam) dat bezoek werd betaald, de rest niet. Ik betaalde wel het gros van de uitjes, ze had het niet breed, leek me logisch. De rest regelde ze zelf, tis altijd een LAT relatie geweest. Het was en is gewoon een leuke lieve vrouw, die dit werk deed. Met haar eigen problemen, zoals iedereen. De relatie is al jaren over, ze werkt al een paar jaar niet meer als DVP, een paar keer per jaar gaan we samen een dag op stap. Af en toe een weekend (als we beiden geen reIatie hebben) Is nog altijd gezellig.
 
Ik heb met meerdere DVP's de afgelopen jaren wel eens buiten het werk afgesproken. Ik kom in een jaar of 10 tot 5 stuks. Dus ook weer niet heel erg veel. Met sommige 1 of 2 keer buiten het werk afgesproken en met andere nog steeds.

Overigens betaal ik nooit voor de tijd buiten het werk. Kan dan wel het eten of drinken betalen. Maar vaak genoeg gaat dit ook om en om. Met sommige dames kan gewoon zomaar een band ontstaan.

Best wel leuk eigenlijk. Sommige dames zijn gestopt met het werk. Maar ik zie ze nog steeds om iets leuks te gaan doen. Geen sex meer dan overigens.
 
Het gaat over een dvp die ik slechts één keer in de twee of drie maanden bezoek; ze is niet echt mijn type, maar als mens is zij dat wel. Ik denk dat zij ook op mij gesteld is. Dat is door de jaren gegroeid. Kort geleden heb ik haar wat verteld over mijzelf en ik zag aan haar dat dit haar oprecht raakte. Nu heeft ze haar hulp aangeboden door met mij wat te gaan drinken. Ik vind dit aanbod erg sympathiek, maar moeilijk om het ook echt te doen.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij heeft zich paar jaar terug ook een kans voorgedaan om met een DVP buiten haar werk om af te spreken. Ze heeft hier meerdere malen op gehint en ze had toen haar privénummer gegeven. Het was een hele vriendelijke dame en bleef altijd langer dan afgesproken tijdstip en hoefde hiervoor ook niet bij te betalen en soms hoefde ik niet eens te betalen. Ondanks dat dit allemaal mogelijk was en dat dit mij zeer interessant leek en ik er enigszins wel voor open stond, heb ik toch nooit de stap genomen om met haar buiten haar werk om af te spreken.

Ik ben redelijke paranoïde aangelegd en denk dan toch dat ze op iets anders uit zijn. Bijv. vertrouwen opbouwen en je dan financieel proberen uit te kleden of te chanteren door info over je te verkrijgen. Ik heb die indruk overigens nooit van haar gehad, maar dit is wel iets wat altijd door mijn hoofd ging in algemene zin. Had haar zelfs op FB, een fake profiel dan wel. Ik mis haar wel, was altijd fijne seks met der.
 
Het klinkt als een leuke kans om iemand van een andere kant op een mooie manier te leren kennen. Op je hoede zijn is altijd goed, maar ja ik had in dit geval wel afgesproken. Zeker als je goed oplet, wat kan er gebeuren? Je kan op een gegeven moment altijd het contact nog verbreken als iets je niet aanstond.

Je kon de vrouw achter de dvp leren kennen. Ik zeg altijd je kan alleen spijt krijgen van de dingen die je niet hebt gedaan. Als je iets wel doet en het gaat verkeerd heb je het in ieder geval een kans gegeven en geprobeerd.
 
Het klinkt als een leuke kans om iemand van een andere kant op een mooie manier te leren kennen. Op je hoede zijn is altijd goed, maar ja ik had in dit geval wel afgesproken. Zeker als je goed oplet, wat kan er gebeuren? Je kan op een gegeven moment altijd het contact nog verbreken als iets je niet aanstond.

Je kon de vrouw achter de dvp leren kennen. Ik zeg altijd je kan alleen spijt krijgen van de dingen die je niet hebt gedaan. Als je iets wel doet en het gaat verkeerd heb je het in ieder geval een kans gegeven en geprobeerd.
Spijt komt altijd achteraf en dat heb ik ook, had het nu ook anders gedaan.
 
Dan komt er vanzelf weer een volgende kans. Ik vind het altijd opmerkelijk hoeveel wandelaars DVP's als golddiggers zien. Beetje golddigger heeft ons betalende klanten echt niet nodig. Niets mis mee om een keer te gaan eten met een DVP, ze naar huis te brengen als ze met het openbaar vervoer moet of zo. Levert altijd interresante gesprekken op.
 
Ik ben nu aan het appen met een dame die ik als dvp heb leren kennen. Tijdens het sexen vonden we elkaar al speciaal.

We appen over kleine dingen om elkaar wat beter te leren kennen. Maar ook hoe leuk we elkaar vinden.

We hebben nooit over sex en doen ook niet aan sexting.

Binnenkort gaan we samen naar de film. Ik heb geen idee waar dit naar toe gaat. Maar voor nu voelt het goed.
 
Ik ben nu aan het appen met een dame die ik als dvp heb leren kennen. Tijdens het sexen vonden we elkaar al speciaal.

We appen over kleine dingen om elkaar wat beter te leren kennen. Maar ook hoe leuk we elkaar vinden.

We hebben nooit over sex en doen ook niet aan sexting.

Binnenkort gaan we samen naar de film. Ik heb geen idee waar dit naar toe gaat. Maar voor nu voelt het goed.
Is altijd leuk om zoiets te doen. Alleen nooit voor de tijd dan betalen. Film of etentje kun je wel betalen. Ik heb dit ook met een aantal DVP's wel eens gedaan. Van film, tot iets drinken of iets eten. Met sommige een paar keer. Best leuk. Meestal houdt het wel op een gegeven moment weer op. Vooral als het buitenlandse dvp's zijn en ze gaan weer terug.

Maar wel een aanrader. Heb al een aantal hele gezellige middagen en avonden gehad. Daarna werd het verder na de date nooit seks, maar dat was het doel ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan