Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand iets leuks en geils aan te raden dit weekend?
Zou normaal zaterdagavond eens naar eroticabeurs Mechelen willen afzakken ... Mocht er interesse zijn om mee te gaan, let me know ;)
Maar als er iets lekker, geil en uitdagender aan te raden is, dan hoor ik het graag natuurlijk ;) SHOOT :D

Ik ben een Man van 31 jaar
Is er een koppel uit belgie regio vlaams brabant/antwerpen dat graag bekeken wordt in het echt? Dit houd in dat jullie seks hebben en ik met mezelf mag spelen en liefst mag aanraken/meedoen.

Let me know!

Blue Vision Schelle, België
Donderdagnamiddag vanaf ongeveer 16:00 uur moet deze volslanke slaaf zich ter wille stellen van iedereen die hem wil gebruiken naar eigen goeddunken. De slaaf zal een collar dragen met riem zodat je er mee op stap kan, tepelklemmen, zijn pussyfyer kuisheidskooi, polsboeien. Slaaf beschikbaar voor vernedering, onderdanigheid, pijpen en slikken, rimmen, spanking, neuken met condoom, … Geen blijvende beschadigingen.. Het is niet de bedoeling dat de slaaf er veel plezier aan beleeft, het is als straf voor het zich misdragen. Mocht hij toch klaarkomen in zijn pussykooi moet hij het oplikken zodat de boel proper blijft. Nadat je klaar bent moet de slaaf U duidelijk en luidop danken voor uw behandeling en als afscheid publiekelijk uw schoenen kussen als teken van dankbaarheid. Graag reken ik op jullie komst en vooral geile fantasieën om dit dikke slaafje op zijn plaats te zetten. Laat het me weten als je komt en interesse hebt zo kan ik hem reeds lekker bang maken haha. Mocht je beschrijven wat je met wilt doen of van hem verlangt is dit nog beter. Zijn Meesteres

Terug
Bovenaan Onderaan