Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHello, I'm a 29 year old single man. Married and single women living in the Antwerp area who want to get fucked in my truck can write.
Hier vergeet je wel travestietslet te vermeldenVrijdag 24 okt om 12 uur kom ik met mijn slet Stefanie naar cinema Blue Vision in Schelle. Ze wil onder mijn supervisie stijve lullen pijpen en safe geneukt worden. Alleen schone potente palen. Ze ziet er lekker uit, dus als je met een lege paal het weekend in wil, is hier je kans. Opdringerige types worden geweerd maar stevige neukers met grote harde palen zijn welkom. Kom vrijdag naar de cinema of stuur een bericht als je ook komt. dirty Harry

Klopt. Ik zie het. Ik mijn andere bericht heb ik dat gelukkig wel gezegd…Hier vergeet je wel travestietslet te vermelden![]()
Er is idd een periode geweest dat er af en toe een aankondiging was van een koppeltje...die ook een paar keer ontmoet, maar weet niet of het nu nog zo is???Is er vrijdag een koppeltje vrij om te komen spelen in Sexy world Gent?
Hey, zouden jullie vandaag gaan....heb wel zin om me.eens goed af te rukken en op haar te spuitenWe gaan morgen rond 15/ 16u (vrijdag) naar Sexy World in Gent, alle aanwezigen mogen op haar spuiten terwijl we naar de film kijken...geen gepijp, gevinger, praatjes, ...
Iedereen die op klaarkomen staat mag op haar komen spuiten, overal op haar lijf is primahoe meer hoe liever
![]()
hoe was het gisterenDonderdag nogeens kijken bij de Masquerade party in Eroxx. Zijn er nog medeforummers die ook gaan??
Dju...... hier had ik graag bij geweest..Eroxx - Masquerade
Geile mensen, uw aandacht!
Namiddag(23/10) komt Stag Dick & LadySlut Grace !
Grace is een slanke, elegante, classy, dienende, hoerige, 3 gaten, zaadgeile Ladyslut . Grace wordt graag geneukt in haar strakke kutje en kontje en geniet nog meer van een goede heftige DP. Neuk haar van rustig tot stevig sturend, gewoon keihard af! Zaad spuit je in haar mond , ze zuigt je leeg tot de laatste druppel. Of spuit op haar tieten. Ze pijpt sloppy - nat en diep - zonder condoom. Ze start altijd met een buttplug die ze wat graag vervangt voor keihard neukende pikken.
Vanmiddag wil ze ook graag vrouw-vrouw , uiteraard omringd door cum spuitende mannen en het liefst meerdere Bukkake's !
Bekijk bijlage 405221
Was gisteren een leuke middag. Er was veel volk en veel actie. Ik herken ook wel de kritische commentaren over wat opdringerige mannen (veel sportschool boys die denken dat ze gods gift to woman zijn) en ook wel wat jonge koppels waarvan het lijkt dat de man graag zijn mooie vriendin showt, maar niet graag deelt. Dus de afgesloten kamertjes worden veelvuldig gebruikt. Maar ook nog meer dan voldoende andere leuke koppels en vrouwen in verschillende leeftijden en maten. Voor ieder wat wils dus. Al met al een zeer geslaagde middag. Natuurlijk ook wel wat als vrouw verkleedde mannen en travo's (nee dat vind ik niet hetzelfde) de travo's hebben daadwerkelijk werk gemaakt van hun outfit en ziet er goed en verzorgd uit. De anderen zijn ketels in een jurk of iets dat er op lijkt. Van beiden overigens geen hinder ondervonden.hoe was het gisteren