Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag (zaterdag 31 januari) komt een stel naar cinema Candy in Tilburg. Ze nemen een prive kamer. Zij loopt steeds de zalen in om een man op te pikken. Ze zijn er vanaf 13 uur. Ikzelf ga ook even kijken.

Voor 95% zeker zit ik woensdagavond in een hotel in de omgeving van Rheden Wageningen.
Is er nog een leuk stel of misschien wel dame in voor een gezellig avondje?
Of weet iemand een leuke gelegenheid in de buurt?

Laatst bewerkt:
Is er een leuke nieuwsgierige dame die zondagnamiddag 08/02 graag eens met mij mee wil naar de Queens Gangbang in club 2be in Halle? Geen probleem indien je nog geen clubervaring hebt. Ik maak je wegwijs en behandel je met zachtheid en respect. Stuur privé bericht indien interesse. Daarna communiceren we verder via WA of telegram. Discretie gegarandeerd.

Ik vraag me af: heeft er via dit forum al ooit een man contact gelegd met een vrouw om samen naar een parenclub te gaan? Zijn er nu vrouwen die denken: ik wil in een seksclub anomieme seks met vreemden hebben maar ik durf niet naar binnen te lopen, weet je wat ik zal eens op een hoerenlopersforum gaan kijken?

Welke slanke belgische man niet ouder dan 45jaar heeft een locatie in leuven enkel leuven waar man of 10 15 binnen kan voor vrouwtje een leuke gangbang tegeven op een vrijdagavond .zij m70 55kg half lang blond haar 85bcup 35jaar .

Bijlagen

• 20200828_005528.jpg
    20200828_005528.jpg
    80,3 KB · Weergaven: 104
Ik vraag me af: heeft er via dit forum al ooit een man contact gelegd met een vrouw om samen naar een parenclub te gaan? Zijn er nu vrouwen die denken: ik wil in een seksclub anomieme seks met vreemden hebben maar ik durf niet naar binnen te lopen, weet je wat ik zal eens op een hoerenlopersforum gaan kijken?

Ik dacht precies hetzelfde bij het lezen van deze oproepen :)

Ben benieuwd naar het succesratio! Ervaringsdeskundigen, laat u horen!

Heb al meerdere keren een oproep gedaan, zowel hier als op andere sites maar verder dan wat fakers kom je niet meer tegenwoordig

Vandaag dus de eerste keer climax ,
Tegen 13.15u aangekomen. Vriendelijk ontvangst en kleine rondleiding gekregen bij het aangeven van de eerste keer.
De binnenruimte waar de bar en dj zijn is wat kleiner dan we gewend zijn. Maar dan heb je wel een overzicht meteen op alle actie die er gebeurt.
In het begin op een stoel met een drankje , wat spanning toch. Ondanks andere clubervaring.
Na een drankje te hebben gedaan en wat rond gekeken te hebben. Kwam er een plekje vrij op 1 van de kussens in de dancing. Hier heb ik dan toch de spanning losgelaten en de mrs foxxxy kunnen zijn die jullie mannen verdienen 😉.
Na de vele pijpbeurten en neukbeurten even gaan douchen. Mannen even kort ik heb latexallergie , daarom heb ik mijn eigen condooms bij en vraag ik altijd om te wisselen. 😅
Boven is rondgelopen na het douche en de bovenverdieping was toch groter dan ik had verwacht alleen nu weinig actie. Dus nog is keertje op een vrijdag of zaterdag avond is terug komen en dan is kijken boven.
Na boven rond gekeken te hebben terug naar beneden een drankje doen. Nu nog is klaar voor rondje 2 ,Ik had zin erin vandaag.
Uiteindelijk werd het 16u30 en moesten we alweer naar huis.
Al bij al een mooie club , vriendelijke gastvrouw en keren we zeker nog is terug.
Xxxxjes Mrs.FoxXxy 11-12.jpg

Als er niets tussen komt, ga ik naandagnamiddag nog eens naar Blue Vision Schelle. Mannen die oraal verwent of die een vrouwelijk travje safe willen neuken zijn welkom ;)

Ook ben ik op zoek naar afspreekplekjes tussen Maldegem, Gent en Antwerpen. Als je er kent, mag je me gerust een berichtje sturen.

Als er niets tussen komt, ga ik naandagnamiddag nog eens naar Blue Vision Schelle. Mannen die oraal verwent of die een vrouwelijk travje safe willen neuken zijn welkom ;)

Ook ben ik op zoek naar afspreekplekjes tussen Maldegem, Gent en Antwerpen. Als je er kent, mag je me gerust een berichtje sturen.
Kloosterbos wachtebeke was vroeger iets

Terug
Bovenaan Onderaan