Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het lijkt mij ook leuk om morgen (donderdag) naar Eroxx te gaan. Heb zelf helaas geen eigen auto en met het OV gaan is nogal een opgave. Om die reden zou ik ook graag met iemand meerijden. Kan mezelf wel verplaatsen binnen Nederland met de trein. Zelf woon ik in Alkmaar en ben 24 jaar, man, 1.84, blond. Als iemand een plekje over heeft, hoor ik het graag.
 
Wij , 45j hetero-koppel, willen het verlengde weekend geil inzetten ... we gaan vandaag rond 16 u naar sex-cinema Sexy World te Gent. Vrouw zal geblinddoekt op de eerste rij zitten en verwacht een geile spermadouche over haar heen... tot straks ?
 
Welke mannen komen het vrouwtje verwennen morgenavond (woensdag 03/05) in Blue Vision in Maasmechelen? Zij wordt graag verwend door meerdere mannen in alle gaatjes. Deze geile milf kan ook ongelofelijk squirten.

Graag niet ouder dan 50! Koppels zijn ook welkom.

We zijn er spijtig genoeg pas om 21u maar wie weet zetten we actie ergens anders verder.
 
Welke mannen komen het vrouwtje verwennen morgenavond (woensdag 03/05) in Blue Vision in Maasmechelen? Zij wordt graag verwend door meerdere mannen in alle gaatjes. Deze geile milf kan ook ongelofelijk squirten.

Graag niet ouder dan 50! Koppels ook steeds welkom.

We zijn er spijtig genoeg pas om 21u maar wie weet zetten we actie ergens anders verder.
 
Welke mannen komen het vrouwtje verwennen morgenavond (woensdag 03/05) in Blue Vision in Maasmechelen? Zij wordt graag verwend door meerdere mannen in alle gaatjes. Deze geile milf kan ook ongelofelijk squirten.

Graag niet ouder dan 50! Koppels zijn ook welkom.

We zijn er spijtig genoeg pas om 21u maar wie weet zetten we actie ergens anders verder.
 
Welke mannen komen het vrouwtje verwennen morgenavond (woensdag 03/05) in Blue Vision in Maasmechelen? Zij wordt graag verwend door meerdere mannen in alle gaatjes. Deze geile milf kan ook ongelofelijk squirten.

Graag niet ouder dan 50! Koppels zijn ook welkom.

We zijn er spijtig genoeg pas om 21u maar wie weet zetten we actie ergens anders verder.
Ik zal aanwezig zijn.stuur maar prive bericht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan