Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi,
donderdag vanaf 19u tot 21u gangbang in hulst met Charlotte. Wie van regio Eeklo zou gaan en kan ik wegens geen vervoer momenteel eventueel meerijden?
 
Vandaag wil ik graag eens terug naar sex cinema van Aalst. Al de vele malen voorheen enkel maar oude dikkers van mannen. Zou er vandaag een vrouw of koppel ook komen voor wat fun samen ? Al is het maar kijken hoe het koppel elkaar verwennen.
 
Ben morgen op pad in Limburg en Antwerpen waar kan ik best mijn wageN parkeren om
Een hete namiddag te beleven als alleengaande man(niet echt een haantje de voorste)
Eroxx,amai,pleausure2gether,…
Iemand een suggestie.

Gr
 
Weet niet wat ik hier moet verwachten?
Weet enkel dat er dame komt die wel van zaadjes in de poes en kont houdt.
Is dit een all bare gangbang?
En HET grote pluspunt van die Party's is dat er latijd heéél veel koppels aanzwezig zijn , gemiddeld tussen 40 à 50 koppels en allen héél actief bovenop de 9 lekkere bitches van de organisatie
 
Na een weekje vakantie morgen/ zondag maar weer eens een bezoek aan de eroxx, benieuwd naar het nieuwe zondag-concept, hopelijk zorgen veel actieve personen voor een gezellige drukte...en maandag zijn we uuteraard ook weer van de partij...we hebben er weer zin in...
 
Sexcinema hotstore Aalst, komt er een vrouw/koppel vandaag zondag na 18uur ? Ik slanke verzorgde spirtieve man die graag kijkt of misschien mag meedoen, lekker op het vrouwtje spuiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan