Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey allemaal,

Ik ga morgen naar Eroxx voor het gangbang thema, paar weken terug geweest en heb me toen prima vermaakt. Ben benieuwd of er weer lekker veel mannen zijn om te verwennen!!

Zijn er nog meer leuke mannen die daarnaar toe gaan morgen??
Morgen niet, eind van de maand of in april nog eens waarschijnlijk.
Geniet er van morgen, gaat vast goedkomen, en wie weet tot een volgende keer.
 
Vanavond na weekje wintersport maar weer eens op pad, eerst even naar diplomauitreiking daarna gaan we dat rond 2200 vieren in Amai, maandag middag weer te vinden in de Eroxx. .fijn weekend allemaal.
Vanavond na weekje wintersport maar weer eens op pad, eerst even naar diplomauitreiking daarna gaan we dat rond 2200 vieren in Amai, maandag middag weer te vinden in de Eroxx. .fijn weekend allemaal.
En omdat ze er geen genoeg van krijgt vanavond naar de Climax
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu bij de ertohteek Schiedam achterkant kom me daar meetten als je zin hebr
Ik ben nu bij de cinema ik sta aan de achterkant daar kan je me vinden
Ik ben morgen rond half 2 daar als je samen wilt gaan stuur me van tevoren een berichtje
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik (37-jarige man) ben van plan om op 21/03 een bezoek te brengen aan Climax. Ik ben redelijk onervaren (2x andere club) en heb besloten mij er nog eens aan te wagen.

Zijn er mensen die nog gaan die namiddag?
Heeft er iemand interesse om mij te vergezellen of af te spreken?

Nog een fijne dag en wie weet tot snel!!
 
Heb zelf de cine Sexy world nog niet kunnen bezoeken.
Zou wel eens binnenwippen, dinsdag e.k., dan zou er aanwezigheid zijn of welke avond is beter. Zie ook dat er 3 zalen zijn.... ben niet gay, dus hetero zaal lijkt mij best. Surprise zaal als 1ste keer gaan we nog niet wagen. Iemand nog leuke tips ...😛 of voorstellen van andere dag uur...
 
Terug
Bovenaan Onderaan