Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe was dit? Zijn er mensen die recente ervaring hebben met deze avond?
Al weer een half jaar geleden, tja hoe was het. Het was niet druk, een paar dames, een stuk of 20 mannen. Voor mijn gevoel heeft vrouwtje ze alle 20 gehad, dus in die zin wel een geslaagde avond. Al met al leuk voor een keer, we zijn er sindsdien niet meer geweest, zegt misschien wel genoeg. Club doet wel zn best, maar komt in onze beleving (maar dat is dus afgaande op maar 1 waarneming) niet echt op gang.
Zijn er nog geilzellige mensen die 31 mei gaan?😇
wij zijn dan in Moordrecht...
 
Even een long shot. Hopelijk reageert er iemand.
Zijn er hier dames of koppels die meelezen en ook zin hebben om deze zomer naar Cap d'agde te gaan.
Ik heb een redelijk formaat van camper (nog net rijbewijs B) en zou er graag een week naartoe gaan met een dame. Ze moet wel in het bezit zijn van een rijbewijs B en een deel van de rit willen rijden.
Er moet natuurlijk wel een klik zijn. Om zo een rit zonder kleerscheuren te overleven. 😉Ze kan bij mij in de camper verblijven, maar hoe we dat regelen zal natuurlijk afhankelijk zijn hoe goed we met elkaar opschieten.
Seksueel zien we wel wat er gebeurd, is voor mij geen noodzaak.
Het mag ook een koppel zijn dat mee wil rijden en een deel van de rit wil rijden.
 
Bedankt voor de reactie! Dan ga ik er niet te veel van verwachten mocht ik er toch binnenkort een keer langs kunnen wippen.
Het is anders dan de drukte bij Eroxx of Amai of Mystique. Voor een dame alleen is het wel een gemoedelijkere avond. Geen hordes met mannen, maar lekker met 1 of wat meerdere toch wel iets intiemere sex. Ipv d'r op en d'r af en d'r op end'r af. En hier géén betaalde dames.
 
Hallo gelijkgestemde mooie mensen , zaterdag 18-05 ga ik voor het eerst naar Azzurra om heerlijk met een Duveltje erbij te genieten van alle faciliteiten die ze daar hebben ,om tot rust te komen na een drukke werkweek waar ik 400 km per dag maak naar het project toe .Ik ben een goedlachse spontane gentleman 40+ 183 lang 92 kg sportief fit heel veel mensen zeggen dat ik een mooie man ben , ben een laagdrempelig persoon ,ik ben in voor veel zonder poespas gewoon leuk gezellig niks moet alles mag . Voor de dames ik vind het heerlijk om te masseren en kan het redelijk goed😉 voor de rest iedereen kan mij aanspreken mannen dames stellen ook al is het alleen voor een leuke gesprek . Mij te herkennen ,lichte baardgroei,net boven mijn oren aan de zijkanten van mijn bos haar is het grijs , tussen mijn wenkbrauwen heb ik verticaal een kleine zichtbaar litteken , zwart haar klein beetje grijs tussenin kastanjebruine ogen . Als er dames of stellen op die dag van deze forum aanwezig zullen zijn en die mij aantrekkelijk vinden en een gezellig tijd doorwillen brengen altijd gezellig zoals ik eerder al had vermeld niks moet alles mag zolang het maar respectvol en gezellig is.

Respect is the key to the soul…heel veel liefst mensen groetjes Kaan❤️
 
Ik zou ze allebei gewoon een keer proberen, kan je ervaren wat voor jouw het beste werkt
Vandaag (1e pinkster) in Eroxx geweest. Mn eerste keer. Naar mij mening: veel ouder (50plus) publiek, redelijk actie maar verschrikkelijk veel dringende mannen en eigenlijk veel 1-op-1 koppeltjes (soms zelf in afgesloten kamer), een leuke actie buiten op het terras. Ik heb geen Braziliaantjes noch single dames gezien 😪. Toch morgen ff kijken?
 
Hey hey, kan je hier ook een oproepje plaatsen voor een leuk vrouwtje die gewoon ook eenvoudig zin heeft in iets lekkers? Omgeving Antwerpen, indien iemand zin in een spannende Date, stuur me even een berichtje :), grtjs20240513_021950.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan