Recensie Agnes, Den Haag, Hunsestraat 37 K2/K3, overdag Rose Passage k1 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
6 jaar niet in de Geleen/Hunsestraat geweest, dus het werd wel weer eens tijd om te kijken of ik wat gemist had.
Ik moet zeggen dat het aanbod Vrijdagmiddag niet heel uitgebreid was.
In de Roze passage zag ik een kleine dame mrt lichte huid en lekkere billen, dus hup eropaf.
Ze stelde zich voor als Angie, maar dat was ik na 30sec alweer vergeten.
Angie is klein, zoals de meeste dames, lichte huid, en mooie stevige kleine borsten.
Het is een vriendelijke meid die helaas niet zo goed engels spreekt, en daardoor was er best wat verwarring over mijn wensen.
Ook vond ik dat ze het hele programma best in rap tempo afronden, het ging mij eigenlijk net een beetje te snel allemaal.
Op zich prima bezoekje, maar denk maar krap 15min binnen.
Aan de poes mag je helaas niet zitten. Het zal bij een eenmalig bezoekje blijven.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmiddag een rondje wezen wandelen in de Geleenstraat, uiteindelijk bij Agnes, naar binnen. Ze herkende me nog was, pre corona ook wel een paar keer bij haar geweest. Het is een vriendelijke dame, waarmee het lastig is communiceren in het Engels. Het bezoek was verder prima, een heerlijke pijp beurt gehad en het neuken was prima.
 
Vanmiddag voor het eerst in Den Haag geweest. Omdat ik niet veel leuke dames zag zitten had ik het al bijna opgegeven, totdat ik Agnes zag zitten.
Haar prachtige lichaam en leuke uitstraling vielen me op. Dat had ik nog niet veel gezien daar.
Ze heeft een leuke babbel. Weliswaar in gebrekkig Engels, maar wel een spontane dame.
Haar diensten waren goed te noemen waardoor ik ook al snel klaar was. daarna gaf ze mij al kletsend de tijd om me op te frissen en aan te kleden.
Door dit alles was het, in tegenstelling tot bezoekjes bij andere dames, een veel plezierigere ervaring.
En ook al woon ik 2 uur rijden hiervandaan is het gevaar op herhaling aanwezig
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag was ik vrij en ik had daarom het plan opgevat om te gaan wandelen. Normaal gesproken zou ik naar Diane's Secret gaan, maar ik had eens zin in wat anders. Alleen ging ik zonder plan wandelen en dat zijn meestal niet mijn beste wandelmomenten. Ik liep eerst de Geleenstraat in, maar er waren nog niet genoeg dames aanwezig. Daarna liep ik de Doubletstraat in, maar toen zag ik weer in een keer dat die straat niet mijn ding is. Daarna maar richting Stout Privé gegaan, maar daar zat niks van mijn gading bij.

Vervolgens maar weer teruggekeerd richting de Geleenstraat, waar diverse dames een poging waagde om mij binnen te halen. Echter hield ik de boot af, omdat ik eigenlijk mijn zinnen had gezet op Elisabeth, maar telkens als ik een poging waagde, was iemand anders mij weer voor. Ik wist dus dat ik Elisabeth kon vergeten, dus ik moest een ander plan bedenken.

Bovendien had ik last van keuzestress, doordat er een aantal dames richting mij aan het lonken waren en ik geen keuze uit die dames kon maken. Uiteindelijk ging Agnes het verst om mij binnen te halen. Het was nog net geen show te noemen. 😂

Uiteindelijk ging ik overstag en vroeg ik aan haar wat er mogelijk was voor € 100,-. Daar zat een massage tussen en pijpen en neuken. Ik besloot daarop naar binnen te gaan en er ontstond een spel/gesprek. Dat laatste ging nogal moeilijk vanwege haar zware accent als ze Engels sprak. Ze gaf aan mij aan dat ze Grieks was.

Eerst gaf ze een massage. Ondanks mijn lage verwachtingen van de massage deed ze het zeker niet slecht. Daarna begon ze met pijpen (op mijn instructie zacht), wat ook wel behoorlijk was. Na een poosje gingen we neuken. Eerst even in doggy, waar ik het ritme opvoerde, maar net niet kwam. Daarna nog even verder in missionaris, waarna ik het wel prima vond. Na een korte opfrisbeurt ging ik redelijk tevreden weg.

Ik vond het een redelijke ervaring, maar even nog een memo aan mezelf, wandel de volgende keer met een plan. 😄

Eigenlijk ben ik er niet over uit of ik Agnes nog een keer zou bezoeken. Aan de ene kant heeft ze een vrolijke persoonlijkheid en luistert ze goed naar de klant waardoor de handelingen in mijn geval voldoende uitpakte. Aan de andere kant maakt haar Engels de communicatie stroef. Misschien als ik weer zonder plan ga wandelen. 😂
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb haar al vaker zien staan haar lichaam viel me op en besloten naar binnen te gaan.

Eenmaal binnen was ze enthousiast en vriendelijk. Ik zou haar service als standaard beschrijven.
Wat me vooral opviel is dat ze zoveel mogelijk afstand probeert te houden.
Bij het pijpen zat ze tussen mijn benen met haar lichaam zover mogelijk naar achteren. Missio drukte ze me van haar af, zodat er weer afstand tussen ons was, kon wel lekker door stoten.
Bij haar om top had ze ook weer een aparte techniek waarbij ze hurkend op en neer ging en eigenlijk alleen contact had met het condoom. Ze is wel afgetraind, ze hield het lang vol en haar buikspieren kwamen te voor schijn, zag er wel geil uit.
Ook toen ik met mijn hand richting haar kut ging werd die gelijk weg geslagen.

Op zich geen verkeerde dame, maar volgens mij niet helemaal uit het juiste hout gesneden voor dit werk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Agnes zag er wel lekker uit dus ben even binnengesprongen voor het standaardtarief van 50 Euro voor NMC+PMC.

Het eerste wat me opviel op de kamer was die verdomde rookgeur. Begrijp wel dat de dames willen roken tijdens hun werkuren maar zo'n raamkamers zijn echt niet gemaakt voor sigarettenrook. Ik kon in de achtergrond ook twee dames met elkaar horen praten. Dan weet ik dus meteen dat die dames ons gaan horen kreunen tijdens het neuken. Voor mij is dit een gratis extra, ik vind het echt geil, maar dat verschilt van wandelaar tot wandelaar dus wees gewaarschuwd.

Eenmaal uitgekleed en kondoompje derrond begon ze te zuigen. Haar ritme was echt lekker en ze deed het met veel overtuiging. Ze gaat ook echt heel diep af en toe. Haar lichaam mocht ik wel bijna niet aanraken wat ik spijtig vind, dat is voor mij een groot deel van het genot. Dan maar neuken! Ik heb haar doggystyle in haar kutje genomen. Dit is haar sterke kant. Ze kreunt gezellig mee en laat me echt hard doorpompen zonder het handje er tussen te steken of me te vragen van te vertragen. Het gevoel van zo'n strak lichaam zo hard te kunnen neuken als ik wil vind ik echt hemels.

Al bij al een goede ervaring, ondanks dat ik haar lichaam bijna niet mocht aanraken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan