Recensie Agustina - Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs op aanraden van een lid hier bij deze dame geweest. Ze wilde wel even videobellen voor de afspraak. Prima hoor. Kort gesprekje waarin ze zei dat ik "cute" was. Leuk om te horen maar dat zal ze vaker gebruiken.
Bij haar aangekomen is ze inderdaad zoals ze op de foto's staat. Mooie vrouwelijke shemale. Ze vroeg of ik van tongzoenen hield en ik antwoorde naar waarheid dat dat niet per se hoeft. Wel iets gezoend maar ik vond het wat onwennig. Ze is normaal geschapen wat ik ook prima vond. Zeker niet te klein. Ze pijpte vrij goed en lijkt of ze daar plezier in heeft. In standje 69 pijpte ik haar ook. Ook op haar verzoek haar kontje gelikt waar ik eerst niks in zag want eerste keer doe ik dat niet zo gauw maar het zag er mooi glad uit en rook ook erg lekker, schoon dus. Dat vond ze heel prettig. Daarna wederzijds geneukt en ik kwam vrij heftig klaar. En dat vond ze leuk . Ik kon me rustig opfrissen en aankleden. Werd zeker niet de deur uitgewerkt. Ben 40 minuten binnen geweest en 150 euro afgetikt. Prima date. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig. Kon niet goed inschatten hoe oud ze is maar denk nog geen 30. Samenvattend een goeie date met een mooie jonge shemale die lekker schoon en fris was. En voor degene die mij de tip gaf: nogmaals bedankt!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Penismassage
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Vingeren
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/570758-agustina
Totale kosten (in euro)
€200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
My first time with a shemale and I really enjoy it. She's very sexy and tasty. I wanted my first time to be special and she made it happen. Her boobs are so big and nice and asshole so tight... I lick and finger it while we kiss. And then I fuck that ass. It was heaven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan