Recensie Aicha - Maison Mounty 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ryannn

Newbie
4
21/02/22
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Vandaag gereserveerd om Aicha te bezoeken. Een hele jonge (19jr) en vooral aardige dame. Kreeg wat te drinken en mocht mee naar haar kamer. Meteen een fijne sfeer en ze babbelt er lekker op los met oprechte interesse. Nog even op bed zitten babbelen toen ze me langzaam begon te strelen en met mn pik speelde. Pzc is 50eu extra, maar daar heb ik voor bedankt. Heeft BBL laten doen en heeft echt een enorme reet. Wel een mollige dame, maar vond haar zeker niet lelijk. Ik geef haar uiterlijk een 6,5. Ze is Half Irakees en half NL. Ze vraagt welke standjes je lekker vind en doet lekker mee. Mocht heerlijk aan haar dikke tieten zuigen en ook beffen was inbegrepen. Zoenen heb ik niet gevraagdZe had niet heel goed geschoren en zei dat ook meteen. Ik vond het wel meevallen dus heb haar lekker verwend. Heel geil warm kutje heeft ze en bij doggy hield ik het niet meer met zo een grote kont. Mocht lekker blijven liggen tot de tijd om was. Gezellig gebabbeld nog en schoongemaakt. Zeker een leuke ervaring. Herhalingsgevaar ben ik nog niet over uit. Zou in elk geval vanwege de sfeer nog terug gaan. Het klikte wel en de sex was lekker.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zoals eerder gezegd, gister even langs Aicha geweest. Heeft inderdaad echt een enorme reet. Daar is dan ook wel mee gespeeld door de dokter, evenals haar tieten (waar ze allebei grote tepelpiercings hadden). Ze heeft een knap koppie, maar is aardig vol, mollig wil ik niet zeggen. Op de kamer was het een aardige meid waarmee ik een goed gesprek had gevoerd. Zoals hierboven vermeld, vraagt ze wat je lekker vind en welke standjes enz. Zoenen doet ze wel (kusjes op de mond, maar tongzoenen niet). Toen overgegaan op pijpen, dit was matig. Niet de diep in haar mond, beetje slapjes. Vingeren mag ook niet (misschien extra?). Ze was niet kaalgeschoren. De afdrukken van de BBL operatie zijn nog erg zichtbaar op haar lichaam. Heb haar toen misso gepakt, ze deed goed mee. Maar daar kwam ik natuurlijk niet voor, ik kwam voor haar enorme reet. Pff, wat een uitzicht met doggy. Helaas wel glijmiddel, daardoor kom ik normaal gesproken niet snel en dat terwijl ze best wel "ruim" was. Ik kwam lekker klaar met dat heerlijke uitzicht. Daarna kleedde ze zich om, zonder te wassen, dit deed ze trouwens ook van tevoren niet, dat was jammer.
Nou heren, ben niet zo goed in recensies schrijven, ik zal best wat vergeten zijn, dus vraag maar raak!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan