Recensie Aida (Roe/Tur), Le Grande, Zundert 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AmanSR

Vaste klant
205
20/10/22
219
22
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voor het eerst in Zundert, daarover meer in topic algemeen.

Zij kan als eerste naar me toe, en die haar borsten was ik direct geïntrigeerd, maar k was erg moe, dus wilde nog even wachten.

Praatje pot en Ze merkte dit en vroeg zelf of ik nog wat meer tijd wilde, aangegeven dat dat klopte.

Na even gerust te hebben ben ik met haar naar de kamer gegaan.

Op de kamer vrij zakelijk, ga maar liggen, niet sprelen maar gelijk pijpen (wat ze erg goed en lekker deed trouwens). Hierna missio begonnen. Ik kon aardig mijn gaan gaan. Daarna doggy. Ook lekker, kon wederom mijn gang gaan en lekker stoten.

Maar toen begon er een naar geurtje vrij te komen. Daar is voor mij eigenlijk altijd wel een mood killer. Ze was verder goed schoon, maar toch. Toch nog ff doorgegaan en opeens uit het niets, na zo'n 15 minuten zei ze "ben je klaar? Want dit gaan we geen 30 minuten doen"... ok... verbaasd ging ik nog even door en toen zei ik, luister als je niet dit wil, dan stoppen we nu toch gewoon?

"Nee nee, ik bedoel niet 30 minuten neuken, kom liggen" en ze begon me verder te pijpen en trekken. Dat was lekker, maar mijn stemming was al verpest en mede door mijn vermoeidheid (zware dag en nacht ervoor) kreeg ik ik niet harder dan 90%. Daarom aangegeven dat het prima was zo en dat ze kon doen. In mijn achterhoofd had ik dat ik mijn kwakkie dan wel bewaar voor een andere dame haha.

Helaas een typische dame die je naar de kamer verleidt en daar vervolgens toch anders is dan je zou verwachten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan