Recensie Ainara, Arnhem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nickv365

Wandelaar
30
15/11/22
65
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1543622-ainara
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kreeg de nodige drang om te wandelen en heb werkelijk waar heel Kinky Arnhem afgebeld en geappt voor een mogelijke afspraak. Uiteindelijk kon ik alleen bij shemale Ainara terecht. Meende me te herinneren dat zij onder andere namen ontving in de regio en andere delen van het land. Foto's kwamen me bekend voor. Maar ze heeft niet voor niets dr naam veranderd, dus laten we dat maar respecteren..

Lisa, Femke en alle andere dames en beschikbare shemales die vaak op korte termijn ontvangen waren bezet, maar Ainara kon ik dus terecht.

Bij binnenkomst in t noorden van de stad viel me op dat ze in t echt veel mannelijker oogde dan op foto's. Maar goed, dat zal niet de eerste keer zijn bij een shemale ;) maar ze had dikke tieten (niet de beste job) en dikke kont en ik ben de moeilijkste niet ;)

Ze begon me op de kamer wild te zoenen, uit te kleden en vervolgens te pijpen. Dat was best geil en ging ik lekker in mee. Daarna haar op mn schoot getrokken en bare was mogelijk begreep ik. Uiteindelijk niet gedaan, verstand won het gelukkig.

Haar lekker on top en voelend aan die tieten en kont voelde ik dat ik ging komen. Wilde in dr mond, maar op t hoogtepunt richte ze op dr tieten. Nou ja, prima. Was oke net zoals de hele date. Als je geil bent kan je snel terecht voor een afwerksessie en daar was ik ook naar op zoek. Dus voldoende! Herhalingsgevaar? Twijfel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan