Recensie Aisha, Brussel (Elsene) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
368
06/07/21
4.207
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/aisha-154/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige vrijdag deze (voor mij) nieuwe (Turkse) dame bezocht, met alweer dank aan onze Franstalige collega's van Youppie voor hun positieve recensies.
Zoals daar in het forum te lezen valt, ontvangt ze in een AppartHotel vlakbij de Louizalaan. Afspreken gaat vrij vlot via Whatsapp (ik had het wel ruim op voorhand al gedaan om zeker te zijn). Het appartement en de badkamer zijn niet al te groot, maar voldoende, en met de gordijnen dicht en de schaarse verlichting was deze "getinte" juffrouw eerst bijna niet te onderscheiden (ogen moesten even wennen aan het half-duister). Uiteindelijk zag ik slanke, rijzige dame met lang golvend zwart haar (wat dus ook overeen komt met haar foto's - al vond ik ze er in het echt zelfs jonger uitzien dan op de foto's). Ze ontving me in mooie zwarte lingerie met netkousen, het soort outfit dat ik altijd wel zeer kan pruimen (en hier niet eens heb moeten om vragen) en bood me iets te drinken aan. Daarna begon ze al snel te knuffelen en zoenen. Na m'n douche werden die zoenen ook (behoorlijk intense) tongzoenen en iets later zat ze op haar knieën voor mij en kon de pret helemaal beginnen. :giggle:
Ze vroeg me al snel om op mijn buik op bed te gaan liggen, zodat ze me kon masseren. Dat moest ze geen 2x vragen en op mijn buik gelegen met m'n benen wat open, zorgde ze er ook voor dat m'n jongeheer voor haar bereikbaar bleef om die af en toe niet alleen mee te masseren maar ook regelmatig eens terug in haar mond te nemen. De massage was met olie en soms behoorlijk energiek en ze gebruikte alles wat ze in huis heeft : vingers & nagels, haar, borsten, billen, poesje, mond .... Lekker! 😝 (ik wordt er al weer warm van terwijl ik het hier opschrijf)
Hierna wou ik ook haar wat plezieren en heb ze uitgebreid gebeft en gevingerd (lekker clitje heeft ze), wat ze zich allemaal liet welgevallen en de nodige reacties van haar lichaam uitlokte 😉
Vervolgens rubbertje om en in doggie begonnen waarbij ze na enkele stoten al vrij snel zelf m'n lid verplaatste van haar (al vrij nauwe) spleetje naar haar nog kleinere, bruine gaatje 😝 Door de opbouw vooraf kon ik dit niet lang meer vol houden en moest me jammer genoeg al redelijk snel gewonnen geven ...
Maar geen nood, de pret was nog niet gedaan! Eerst wat in elkaars armen liggen nagenieten, dan terug wat massage (nu van de voorkant) en pijpen (met ook een voorzichtige poging van haar tot "prostaatmassage", al bleef het enkel bij het topje van de vinger nét naar binnen, dus dat mocht zeker meer zijn voor mij) en na een tijdje kon ik er weer aan beginnen, nu in missio. Toen ik langs alle kanten in het zweet stond (het was ook super warm binnen), moest ik even stoppen om iets te drinken. Vervolgens begon ze mij terwijl ik naast het bed stond te pijpen, afgewisseld met aftrekken (met gebruik van olie) en ze wou me duidelijk zo over haar lijf of zelfs in haar mond laten komen (ze hield toch haar mond af en toe dichtbij goed open), maar een 2e orgasme was voor mij dit uur niet meer weggelegd, dus heb ik ze uiteindelijk gezegd dat ze mocht stoppen.

Één kleine bemerking misschien toch: toen ik na mijn afsluitende douche terug in de kamer kwam, had ze al weer de lingerie aan van bij m'n ontvangst, dus zelf was ze duidelijk niet van plan direct te douchen. (ik laat het aan jullie over om daarmee te doen wat je wil. Ik heb in elk geval toen ik met haar bezig was niets gemerkt van slechte hygiëne of geurtjes - ook geen rookgeur of -smaak bij het zoenen, terwijl ze zélf op haar profiel aangeeft te roken -, dus krijgt ze van mij toch een "uitstekend" bij hygiëne).

Kortom: dame met veel energie, die doet wat ze belooft, NIET op de klok of haar GSM kijkt tijdens de daad en van aanpakken weet. Aanradertje dus! 👍
 
Wat vooral opvalt op de fotos is dat er wat photoshop werd gebuikt om haar taille smaller te maken. Dat zie je aan de achtergond waar rechte lijnen plots gebogen zijn. Zoals ook de gordijnen. Zoals meestal het geval is op de fotos van de dames- is zij een stuk ouder en een paar kilos zwaarder dan wat zij beweert.
 
Wat vooral opvalt op de fotos is dat er wat photoshop werd gebuikt om haar taille smaller te maken. Dat zie je aan de achtergond waar rechte lijnen plots gebogen zijn. Zoals ook de gordijnen. Zoals meestal het geval is op de fotos van de dames- is zij een stuk ouder en een paar kilos zwaarder dan wat zij beweert.

Dat er een beetje gephotoshopt is klopt inderdaad (op enkele foto's inderdaad opvallend door de achtergrond) maar is ook geen drama/schande, zolang het binnen de perken blijft. En hier is het overduidelijk bij een aantal, maar bij andere dan weer niet...

Maar zoals ik al aangaf had ik zeker niét het gevoel dat ze in het echt een stuk ouder is, integendeel zelfs.
En veel zwaarder dan op de foto's of wat ze zelf aangeeft leek ze mij ook echt niet. (een paar kilootjes zijn er soms snel bij of af natuurlijk) Neen, in tegenstelling tot sommige andere dames vind ik juist dat haar profiel én foto's behoorlijk accuraat zijn.

Maar ik heb ze natuurlijk ook niet aan een kruisverhoor onderworpen om haar leeftijd en gewicht te achterhalen... 😜
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan