Vastgebonden geneukt worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echt 'kinky' is dan natuurlijk wel als haar sexslaaf!
Dus... jij met leren halsband om. En eerst overhandig je haar (eerbiedig!) haar rijzweepje! En dan... op haar bevel...
Hoeft niet wat mij betreft. Op haar knieetjes en mondje open geduldig wachten ... op ... (mag je zelf bedenken), wat spanking, vastpakken, gehoorzaamheid, en dan ... wisselen, zij bepaald, ze komt boven je staan, en ... ;)

@sportsman: ik vind ook de combi Bdsm en neuken het leukste.
Bij een goede meesteres word ik bloedgeil en wil haar daarna domineren en dus neuken.
De goede meesteressen bieden dit niet (meer) aan; soms bij uitzondering als je vaak komt en een goede band hebt.
Zoek eigenlijk een dame die in is als 'switch'. Dus een spel waar je om en om de rol van meester of slaaf in neemt. Kent iemand een dame die hier voor "in" is?

Gisteren de dame weer ontmoet, herhaling gedaan van de vorige keer, zij vast en haar klaargemaakt. Deze keer weer erg veel nattigheid en deze geproefd was geen urine, weet iemand hoe squirt hoort te zijn kwa smaak?
Daarna de rol omgedraaid ik vast en lijdend voorwerp, zij lekker bovenop, daarna werd ik lekker gepijpt.

Blijft leuk beetje spelen met elkaar.

Terug
Bovenaan Onderaan