Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er vorig weekend en er stond maar weinig soeps. Uiteindelijk op nr 29 Sia gedaan maar dit was maar mweh: mooi gezichtje meer niet. Er stond daar ook een negerin die wel ok uit zag, iemand die haar kent? Hoop dat ze anaal doet.
 
Tja was er gisteren nog even. Voor een feestdag weinig te beleven, en dan ook nog een vrije dag erna had ik meer volk verwacht. Zelfs op een moment hele straat zonder ook maar een wandelaar te bekenen.
Schijnt sommige dames goed te gaan nu met 50 euro. Kunnen het zich permitteren hele avond gezellig met een collega op kamer te hangen en zelfs klanten te weigeren.
Geniet er van zo lang het nog duurt dit raamgebied is een doodlopende straat geworden!
 
Was onlangs bij 'jullie' in het straatje en was eigenlijk aangenaam verrast. Wandel vaker in A'dam, Den Haag en Antwerpen, maar vond Aken als overzichtelijke wandel-straat wel charmant.

Gewoon 1 straat, maar met behoorlijk veel dames en minstens 3 of 4 die ik aantrekkelijk vond.
Dat klinkt als weinig, maar ben doorgaans nogal kritisch. Voordeel is wel dat ik alle dames voor het eerst zie, althans, maar een keer eerder in Aken geweest.

Heb de straat op drie verschillende momenten gezien (een avond, een middag en zaterdag nacht) en de eerste 2 keren waren er nauwelijks wandelaars, terwijl op zaterdag er een apart sfeertje hing.

Het was warm, dus de meeste dames hingen uit hun geopende raam, stonden naast hun raam op straat of zaten op de stoep.

De wandelaars en evt ook wat gasten die er bij hoorden (niet zeker dat), hingen om ze heen en er werd gewoon gepraat en blikjes gedronken.

Kan me voorstellen dat dat in de winter compleet anders is, maar dit oogde eerder als een uitgaanswijk in Thailand (ben ik niet geweest, maar die indruk kreeg ik) dan als een raam-buurt. Het zal de combi zaterdagnacht/grote warmte zijn geweest.

Mijn twee recensies volgen later vanavond of ergens deze week.
 
Iemand ervaring met eentje die op nr 27 staat, staat vaak met haar tietjes bloot? Schat ze 40, blondbruin haar...
Haar tieten laat ze zien sinds ze €. 50,- kost, anders krijgt ze geen klanten meer binnen. Voor €. 30,- vond ik haar okay. Ze is wel aardig en ze heeft wel iets geils. Als je een goede klik met haar hebt kan het leuk zijn. Ik zou van tevoren goed met haar bespreken wat je wil en wat dat dan zou moeten kosten. Laat maar weten hoe het was 🙂
 
Misschien gestopt. Of ze leeft nu in aller geluk...heb haar wel in het verleden met haar vriendje hand in hand de straat uit zien lopen.
 
Laatst bewerkt:
Goedendag. Ik heb een vraag. Ik heb gistermiddag perongeluk een dame met mijn knie tegen haar vagina gestoten en ze zei dat ze teveel pijn heeft en dat ik mijn kleren moet pakken en dat ik geluk heb omdat ze normaal gesproken de politie zouden bellen eb dat andere mensen niet zomaar wegkomen. Maar kan ik dan wel nog naar een andere dame gaan wat bij haar werkt of tegenover in de straat werkt of is dat raar ?
 
Ga ervan uit dat je het niet extra deed. Voor haar natuurlijk makkelijk om zonder verdere inspanning je de deur uit te werken...
Even paar weekjes laten rusten. Haar vermijden of koop een doosje chocolade en biedt nogmaals je excuses aan.
Maar die meiden staan wel allemaal in verbinding ookal gunnen ze elkaar soms het licht niet in de ogen!

Wie was het trouwens naam of huisnr?
 
Het was het smalle meisje wat tegenover die Roemeense met krullen zit. Ik geloof dat die Roemeense op nummer 15 zit. Het heeft voor de deur in elk geval een rood gordijntje met kerstlampjes
 
Huis 15 staat Ornella in de deur. Als het die is zou me niet verbazen als ze het gespeeld heeft...om onder dienstverlening uit te komen!
Zal wel overwaaien even tijdje niet langs dat raam lopen.
 
Het is niet dat smalle meisje wat met haar handen boven haar schouders een beetje staat staat te dansen. Het is meer aan de linkerkant. Ik geloof dat daar vorig jaar ook een columbiaans meisje zat en die vertelde dat ze in Spanje 4 weken lang familie gaat bezoeken. En die zitten tegenover dat Roemeense meisje met het rode gordijntje en de kerstlampjes. En nee het was niet gespeeld. Ik wou over haar heen kruipen en haar benen vastpakken en mijn knie ging naar het midden inlaats van achter haar heup en het been toen zij zelf op haar rug lag. Ik zal over 2 weken aan je terug denken ik denk dat ik haar gewoon 50 euro kado geef en dan zeg ik dat ik het ook graag wil geven
 
Och ja misschien is ze dan alweer vertrokken.
Ik vergis me Ornella staat in huisnr 13, maar wel bekend dat ze in het verleden wel eens moeilijk kon doen. Tijd niks negatiefs meer over gelezen, blijkbaar bijgedraaid. Maar die is het dus niet.
 
Ze zou nu een holiday hebben maar inderdaad een tijdje niet gezien. Maar weet je nu wie ik bedoel tegenover die Roemeense met dat rode gordijntje? Het was de smalle en ik heb ze wel eens wat contact zien hebben
 
Dan moet ik over 2 weken toch maar naar een andere dame gaan. En ik zal dat andere meisje 50 euro geven en dan zeg ik maar dat ik het ook wil geven. Is misschien een troost toch?
 
Als je toch niet meer bij die meid gaat, zou ik het erbij laten. Gewoon andere meid proberen. Denk niet dat ze een "not wanted" poster van je hebben ophangen.
En als je het zelf een goed gevoel geeft ter compensatie kun je haar alsnog geld geven, maar denk niet dat je er nog ooit welkom bent...
 
Vanmiddag even naar het straatje gegaan om te kijken hoe het er in de middag is. Er was weinig aanbod waar ik interesse in had. Waren toch nog wel wat wandelaars in de straat. Toen ik de straat boven uit liep kwamen er 2 ambulances en van onder kwam er politie de straat in gereden. Er waren meer dames aanwezig want door de sirenes kwamen meerdere dames naar buiten. Ik hoorde 1 dame zeggen dat een nieuwe dvp die er sinds een week er werkzaam is de hele kamer kort en klein heeft geslagen. Geen idee of ze een klant had op dat moment. Het was kamernummer 16.
Ik ben nog een een kwartiertje gebleven maar er was verder geen actie meer en had ook ziet meer zo'n zin. Uiteindelijk 50 gespaard. Die gaan we volgende keer dan maar extra spenderen.
 
Als je toch niet meer bij die meid gaat, zou ik het erbij laten. Gewoon andere meid proberen. Denk niet dat ze een "not wanted" poster van je hebben ophangen.
En als je het zelf een goed gevoel geeft ter compensatie kun je haar alsnog geld geven, maar denk niet dat je er nog ooit welkom bent...
Dan moet ik over 2 weken toch maar naar een andere dame gaan. En ik zal dat andere meisje 50 euro geven en dan zeg ik maar dat ik het ook wil geven. Is misschien een troost toch?

Dat lijkt me wat veel geld. Als je het goed wil maken, zou ik gewoon een aardigheidje geven. Reep chocola bijvoorbeeld, gewoon een simpele zonder gekke smaken. Dat is de kans het grootst dat ze hem lust en er geen allergieën voor heeft. Je hoeft er ook niet meteen weer naar binnen te gaan. Misschien accepteert ze hem niet en dan kun je hem gewoon aan iemand anders in de straat geven

Vind het wel een nogal overdreven reactie van haar als het echt per ongeluk ging...
 
Ik hoorde 1 dame zeggen dat een nieuwe dvp die er sinds een week er werkzaam is de hele kamer kort en klein heeft geslagen. Geen idee of ze een klant had op dat moment.

Een klant op de kamer van die nieuwe DVP was buiten westen, daarvoor kwam de ambu, vervolgens werd ie wakker en sloeg alles kort en klein.
 
Ik ben ruim 8 maanden niet meer op de AS geweest. Ben ivm werk uitgeweken naar oa Eindhoven.

Wil graag nog eens gaan.

Is er qua aanbod veel veranderd de laatste 8 maanden?

Mijn favo kristina en Larissa, staan die er nog.

Zoek een leuke slanke meid met grote echte borsten

Ik hoor t graag
 
Vandaag op zondagmiddag nog eens in Aachen gaan wandelen, uiteindelijk niks genomen.
Maar heb op een dik uur tijd 2x een ronde door de straat gemaakt en moet eerlijk zeggen dat de bezetting me reuze mee viel.
Oftewel voor dit tijdstip eigenlijk heel erg meegevallen is, ik moet wel zeggen dat er op de 2 verschillende momenten erg verschillende dames stonden.
En het eerste moment kwalitatief beter was.
Maar denk dat ik misschien binnenkort weer eens in de avond ga en ook een hapje pak.
Misschien dat het feit dat dames zich nu 50 euro vragen ook geholpen heeft, ook stonden er voor de liefhebber wel weer een stuk of 4 negerinnen niet de mooiste maar goed ook daar is markt voor.
 
Vandaag op zondagmiddag nog eens in Aachen gaan wandelen, uiteindelijk niks genomen.
Maar heb op een dik uur tijd 2x een ronde door de straat gemaakt en moet eerlijk zeggen dat de bezetting me reuze mee viel.
Oftewel voor dit tijdstip eigenlijk heel erg meegevallen is, ik moet wel zeggen dat er op de 2 verschillende momenten erg verschillende dames stonden.
En het eerste moment kwalitatief beter was.
Maar denk dat ik misschien binnenkort weer eens in de avond ga en ook een hapje pak.
Misschien dat het feit dat dames zich nu 50 euro vragen ook geholpen heeft, ook stonden er voor de liefhebber wel weer een stuk of 4 negerinnen niet de mooiste maar goed ook daar is markt voor.
Die negerinnen klinken als anaal te nemen dus ik ga kijken!
 
Vandaag op zondagmiddag nog eens in Aachen gaan wandelen, uiteindelijk niks genomen.
Maar heb op een dik uur tijd 2x een ronde door de straat gemaakt en moet eerlijk zeggen dat de bezetting me reuze mee viel.
Oftewel voor dit tijdstip eigenlijk heel erg meegevallen is, ik moet wel zeggen dat er op de 2 verschillende momenten erg verschillende dames stonden.
En het eerste moment kwalitatief beter was.
Maar denk dat ik misschien binnenkort weer eens in de avond ga en ook een hapje pak.
Misschien dat het feit dat dames zich nu 50 euro vragen ook geholpen heeft, ook stonden er voor de liefhebber wel weer een stuk of 4 negerinnen niet de mooiste maar goed ook daar is markt voor.
Ik was afgelopen weekend op het Baekelandplein in Eindhoven. We kunnen van geluk spreken in Aken. In vergelijking met daar is het in Aken een stuk beter qua aanbod 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan