Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan je na gaan als die plannen voor dat laufhaus zouden zijn door gaan.
120 kamers laufhaus ga je nog niet voor de helft vullen met dvp's 😄
Zal er niet komen...jeugd zit tegenwoordig liever thuis op een onlyfans mokkel te rukken! Die daarmee effe 30k per maand binnenhaalt.. vraag daalt naar laufhaus dames zo ook het aanbod!
Daarnaast is het politieke klimaat in Duitsland ook veranderd! Steeds lees je weer berichten over invoering van het nordic model...
Gaan ze echt niet nog miljoenen investeren in een nieuw laufhaus...terwijl de stad Aachen ook graag ziet dat het helemaal verdwijnt en er mooie woningen voor de yuppen komen...

Laatst bewerkt:
Nordic model werkt voor geen meter, gaat gewoon groot deel de illegaliteit in van uit huis werken b.v.
Maar ja we zullen het wel zien de komende jaren.
Denk binnen 10 jaar zullen te minsten straat dames en raam dames weg worden gewerkt door de overheid.
Zo lang je het niet ziet kijkt er ook niemand naar om b.v huis bezoekers, bordelen en FKK clubs.
Laufhaus zit er net tussen in maar als je b.v naar Duisburg kijkt hoe het daar uit ziet en hoevaak er iets gebeurd zijn die de volgende op de lijst om te sluiten ooit.

vandaag daar geweest, dode boel, nagenoeg geen klanten. voor ornella gekozen zoals altijd eigelijk ook deze keer weer tot. helaas vertrekt ze deze week naar Duisburg en komt niet meer terug. met haar zouden nog een paar dames die kant op reizen.

Gisteren (Woensdag) was ik er rond 23.00, en er waren zeker 20 goede meiden voor mij, dus weer genoeg keuzestress.
De meiden waarvan ik weet dat ze niet goed zijn tel ik dus niet mee.

Ook genoeg wandelaars gezien, maar over het niveau daarvan kan ik niks zeggen.

De goede dames hebben altijd werk, maar de meesten zullen het toch vooral van Donderdag, Vrijdag en Zaterdag moeten hebben denk ik.

vandaag daar geweest, dode boel, nagenoeg geen klanten. voor ornella gekozen zoals altijd eigelijk ook deze keer weer tot. helaas vertrekt ze deze week naar Duisburg en komt niet meer terug. met haar zouden nog een paar dames die kant op reizen.
Ze stond er weer. Blijkbaar had ze wel klandezie deze keer. Was regelmatig bezet. Maar logisch zoveel keuze was er vanavond niet...

De legendarische panden 20a en 20b zijn per 1 April gesloten,
zoals enkele dames die daar zaten mij al verteld hadden.
Waar die dames zich zullen gaan settelen is even afwachten.

Oh jee dacht al wat is het donker in de straat...
Wat is de reden voor de sluiting? Weet dat de gemeente plannen heeft om de straat in te korten maar die zijn 2 jaar geleden door de rechter afgewezen. Wel zie ik een update als je googled op zukunft Antoniusstraße maar dat artikel zit achter een paywall.
Op zich plaats genoeg voor de dames..nog genoeg lege plekken. Al waren de gesloten huizen wel een van de betere in de straat...

Wat ik weet heb je huiseigenaren en die verhuren weer aan iemand anders die kan zo een hut dan exploiteren...
Hopelijk vinden ze snel iemand anders die de tent wil overnemen. Wie stond er eigenlijk op 20b? Volgens platte grond Elena en die Maria...maar dat was gisteren gewoon geopend.

Geen idee hoe ze heet. In ieder geval met een flinke kont...stond nu ergens aan de overkant. Tja Nicole en vooral die Katharina behoren toch al bij het "inventaris" van de panden. Hoop dat ze ander plekkie vinden nu...

De huisbaas had gezegd "ik stop ermee", maar verder weet ik het ook niet 🤷‍♂️.
Er zijn inderdaad nog genoeg ramen beschikbaar ja, gelukkig.
Gelukkig heb je 10 min verder op in Vaals ook nog 50/80 dames beschikbaar staan 😉

Als je tot 100,- Euro wil uit geven voor een DVP bezoekje snap ik Aken wel.
Maar vanaf 120,- Euro kan je beter naar Vaals rijden 😉
30 min ketsen en likken en er na nog even bij komen onder het genot van een paar drankjes en hapjes en effen sauna mee pakken.

Geen idee hoe ze heet. In ieder geval met een flinke kont...stond nu ergens aan de overkant. Tja Nicole en vooral die Katharina behoren toch al bij het "inventaris" van de panden. Hoop dat ze ander plekkie vinden nu...
Die met die flinke kont is de Bulgaarse Alicia.
Is niet de mooiste van het straatje, maar ze laat mij altijd verrassend gemakkelijk klaarkomen met die kont van haar. Maar ja, daar ben ik dan ook Assman voor… 😂.

Gelukkig heb je 10 min verder op in Vaals ook nog 50/80 dames beschikbaar staan 😉

Als je tot 100,- Euro wil uit geven voor een DVP bezoekje snap ik Aken wel.
Maar vanaf 120,- Euro kan je beter naar Vaals rijden 😉
30 min ketsen en likken en er na nog even bij komen onder het genot van een paar drankjes en hapjes en effen sauna mee pakken.
Klopt deels maar als ik niet veel tijd heb of wil spenderen dan blijft een raamzone een ideale en goedkope optie.
Bijkomend voordeel geen entree en je bent maar 50 euro kwijt om snel de druk van de ketel te halen.
Ook is in de A-strasse 24 uur per dag bezetting en saunaclubs ben je gebonden aan openingstijden ( in de weekenden wat ruimer als door de week )

Nou ik 😴 liever om 6 uur in de ochtend dan een ander bedje uit te zoeken in de A-strasse hahaha…
Daarom schreef ik al tot 100,- Euro oké.
Maar als je meer wilt uitgeven kan je beter naar Vaals of ergens anders naar toe gaan is mijn tip 😉

Ligt er vooral ook aan hoeveel tijd je hebt.
De dames in Aken zijn effectiever, over het algemeen.
Gfe ga je dan weer eerder in Vaals vinden.
Qua looks vind ik het vergelijkbaar. In Vaals is meer keuze.

Ligt er vooral ook aan hoeveel tijd je hebt.
De dames in Aken zijn effectiever, over het algemeen.
Gfe ga je dan weer eerder in Vaals vinden.
Qua looks vind ik het vergelijkbaar. In Vaals is meer keuze.
Echt waar?
Zien de dames in de SS het zelfde uit als in de A-strasse?
Alleen meer dames om uit te kiezen!

Vond deze blonde dame met tattoo op haar linker been wel een mooi lichaam hebben ☺️
Of is zij een AI model 🙁

Vanavond nog leden in de A-strasse?
Ga er nu naar toen als ik de auto kwijt kom daar.
Ben er tegen 22 uur!

Ben er, veel dicht hier.
Larissa is er in ieder geval 😉
Veel lege ramen trouwens, niet veel dames!

Wie is die meid bij nummer 9?
Met al die tattoos op haar lichaam!
Dit is wel een beetje bewerkt ja, ook ivm privacy.

Aken vs Sixsens dames vind ik vergelijkbaar, qua looks.
2 a 3x meer keuze in Vaals.
Heeft die blonde meid met tattoo op haar linker been ook een naam?
Of beter gezegd ook een topic hier of bij het forum van SS? 😁

Laatst bewerkt:
Zijn dit de panden waar de Thaise dames zaten ?
Ja volgends mij wel.
Niet dat grote grijze huis "nr22" naast het hekwerk.
Maar dat rode huis er naast "20B" met dat grijze bord boven de deur met een meid er op.
Zijn 4 ramen plus deur.
Nr 20A snap ik zelf niet, is op de plattegrond maar een deur?
Maar zit wel vast aan het rose gebouw van Nr:20!

Maar goed, als je huis Nr: 20B kan regelen heb je een eigen huis met 4 ramen.
Wel leuk om te hebben.
Laat je de meiden een voor een in natura de huurprijs betalen als je slim bent 😁

Terug
Bovenaan Onderaan