Recensie Alanah, massage wereld, Eindhoven 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagelover

Newbie
Forumpionier
22
21/07/21
30
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/alanah/?iid=26991
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmorgen weer eens een bezoekje gebracht bij massage wereld Eindhoven.
Dit keer geen reservering gemaakt, maar gewoon op goed geluk binnen gestapt en gekeken welke dame er vrij was.
Had geluk, er kwamen 4 dames zichzelf voorstellen.
Als laatste kwam Alanah langs, en ik was meteen om. Uurtje b2b intens gekozen.

Op de kamer mezelf vlug ontdaan van me kleren, zodat ik goed kon kijken hoe dat zij haar kleren uittrok.
Dat zag er goed uit.
Als eerste samen onder de douche gestapt.
Waarbij ze heerlijk in me rug kwam staan, en haar handen al lekker over me borst ging met zeep.
Langzaam afdwalen na beneden.
Dat wat me niet koud liet.

Op bed eerst op me buik gaan liggen.
Heerlijke massage waarbij niet alleen haar handen over me heen gingen, maar ook haar borsten en later zelfs haar heerlijke kont die van boven na beneden en weer terug over me ging.
Spanning voelde ik al aardig, en mocht gelukkig omdraaien op me rug .
Ook nu ging ze weer lekker verder, en kreeg ik eindelijk de kans haar lekkere kont in me handen te krijgen.
Waar ik normaal echt een borsten man ben, genoot ik nu echt heel erg van haar kont.
Op verschillende manieren hield ze me goed stijf.
Me eikel werd tussen haar vingers lekker gemasseerd en later ging ze een kampvuurtje stoken zo leek het.
Maar het was super.
Na bijna een uur liet ze me eindelijk na het hoogte punt schieten.
Ze had erg goed haar best gedaan, want ik kwam zo heftig klaar, dat ze het nog net kon ontwijken of ik kwam in haar gezicht klaar.
Toen nog ff douche.
En dat was het enige minpuntje, ze bleef zo lang weg dat ik al afgespoeld was en schoon.
Ze had het bed al schoon gemaakt onder tussen.
En toen ik me aankleden moest ze nog douche.
Maar de massage en het hoogtepunt waren super !
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/alanah/?iid=49721
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eigenlijk kan ik bovengenoemde recensie geheel onderschrijven. Verschil is dat ik koos voor de lingammassage. Misschien niet ieders eerste keus omdat het zonder B2B is, maar ik hou ervan om me over te geven aan die verschillende techniekjes. Helaas was de spoeling bij MW op lingamgebied wat dun na het stoppen van Rosalinde en het verhuizen van Tiffany naar Almere. Niet in de laatste plaats omdat veel dames deze massage niet geven. Alanah doet dat wel en doet dat goed. Ze komt wellicht wat afstandelijker over dan een Latifah of Nancy, maar ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is en masseren kan ze.
Zoals hierboven al gememoreerd gebruikt ze veel verschillende technieken, waarbij het 'vuurtje stoken' mijn favoriet is. En ze gebruikt haar nagels erg goed, altijd een pluspunt als een masseuse dat doet. Toen ze tussen mijn benen zat, heb ik me volledig overgegeven aan haar kunnen met een explosief hoogtepunt tot gevolg. Heerlijk.

Alanah werkt overigens ook in Soest.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook ik sluit me aan bij de positieve reviews hierboven. Onder de douche begint ze al lekker te teasen, o.a. met haar lange nagels.

Eenmaal op bed begint ze met het masseren van de rug om vervolgens tot b2b over te gaan. Dit doet ze heerlijk, maar haar specialiteit wordt pas echt duidelijk als de voorkant aan de beurt is. Zoals al gemeld door verschillende members; haar penismassage is echt heel goed. Ze voelt je goed aan en weet je gek te maken door steeds net op tijd te stoppen.

Tijdens de massage mag je haar respectvol aanraken, maar het beste is om gewoon te genieten van wat ze bij je doet. Qua persoonlijkheid snap ik dat niet iedereen een klik heeft, maar dit was voor mij gelukkig wel het geval. Ga zeker nog een keer terug.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
160
Ik ben ook bij Alana geweest. Mooie masseuse die haar vak verstaat. Een uur lang genoten, helemaal top 👌
 
Ik lees op haar pagina dat ze ook niet vies is van een massage met twee hoogtepunten.
Iemand daar ervaring mee?

Ik heb het weleens gedaan, maar uiteindelijk is het eerste HP dan onder de douche en dat vind ik toch altijd wat minder. Ik geef de voorkeur aan een langdurige opbouw, dat is voor mij toch intenser.
 
Terug
Bovenaan Onderaan