Recensie Alany, Wingene/Beernem (vh Lessen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
439
09/07/21
260
76
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alany-model-cosplay-massage-10min-van-geraardsbergen.html
Totale kosten (in euro)
100
Ik vond maar niks naar mijn smaak dit weekend en dus maar eens deze Alany gaan bezoeken.
Ik wou een uur maar ze had al afgesproken met een vriendin om uit te gaan. Dus maar 30 minuten. Samen onder de douche vind ik al een pluspunt. Momenteel heeft ze zwart haar. Spreekt redelijk Engels. Is eigenlijk wel een sympathieke meid. Pijpen doet ze wel goed met condoom, zonder doet ze ook als je bijbetaald.
Al bij al goede rendeze vous. Maar of het genoeg was om nog eens langs te gaan weet ik niet.

Jammer genoeg heb ik bij deze een slechte ervaring. Ik had vlot whats app contact. En kort na de whatsapp afspreken was geen probleem. Prijs afgesproken en ik ernaar toe. Eenmaal aangekomen,bleek ik het verkeerde huisnummer te hebben. Ik zat bij de buren. Toen ik aan het juiste huis aanbelde (Er ging een camera op de oprit. Wat mij best ongemakelijk maakte.) ging er een raam boven mij open en vroeg ze mij ben je hier voor een vrouw of een trans.... Ik zei dat Ik heb afgesproken met de vrouw zoals op de foto's. .( toen wist ik nog niet dat zij het was) Dan zei ze iets wat ik niet begreep. En dan zei ik dan maar dat het een misverstand is. Omdat ik zag dat deze vrouw er heel anders uitziet dan op foto en een veel donkerdere huidskleur had en veel minder knap is dan verwacht. Ik verwachte meer een braziliaans type wat ver van de realiteit lijkt en liep door.Eenmaal terug bij mij' auto stuurde ik haar,is dit een oplichterij of waar ben je... ,toen belde ze mij op in videogesprek. En zei ze," kijk dit ben ik en geen photoshop". Ze zag er daar goed op uit maar precies wel met een filter. Maar zij legde snel neer.Toen besliste ik van het risico te neme ,had er best zin in. Duwde terug op de deurbel maar er werd niet meer geantwoord of open gedaan. Dus ik keerde terug van een lange autorit voor niks. Dit is de eerste keer dat ik priveontvangst probeerde. En ik heb het er al helemaal gehad ermee....Wat een gedoe......Zoveel onbetrouwbare vrouwen. Maar misschien maar best..Het voelt direct al als een red flag,...als de eerste vraag is..."ben je hier voor een vrouw of trans"🤣🤣 Run! Run! Run!🤣. Ik hoop dat west vlaanderen betere bronnen heeft dan dit.

Terug
Bovenaan Onderaan