Recensie Aleena, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
400
29/10/21
341
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-let-me-surprise-you.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak bij een dame die me te kakken zette. Voor ik vertrok nog gecheckt en ja hoor, hè gaat door. Aangekomen, aangemeld via whatsapp, berichtje gelezen door dame maar deur blijft toe.
Niet getreurd, snel een andere gezocht en uitgekomen bij Aleena, een Russische die wel wou.
Aangebeld, binnengelaten, en recht in de woonkamer waar nog een leuke meid op de sofa lag. Samen naar achter gelopen richting wenteltrap naar 1ste.
Haar kamer werd afgesloten door een zwaar gordijn. Het gaf me de indruk van een loft. Er waren drie verdiepen met evenveel meisjes zie ze.
Aleena : op de foto's een leuke slanke meid met mooie tietjes en een massieve tattoo op haar buik
Aleena live : een leuke meid zonder tattoo, kleine lekkere tietjes met een flinke dop erop, stevige tot dikke billen met een klein poesje, superfris en kleine lipjes met een mooie klit. Had gevraagd om te likken en ze lag al klaar.
Ik had gekozen voor een vluggertje omdat ik niet wist hoe de date zou vorderen , of ze mee zou vallen… maar dit kwam reuze lekker. Goed gebeft, gevingerd en mss iets overdreven reactie van haar.
Daarna, cd erom en gepijpt, kort omdat ik niet veel tijd had gekocht, maar lekker
Daarna op haar rug, zonder glijmiddel erin en dat ging goed, ik bedoel, ze was net vochtig genoeg zodat het gevoel top was zonder dat ik eruit slibberde van het glijspul. Even gepaald maar ik wou doggie finishen.
Dus omgedraaid en ze ging lekker plat in kikvors zodat ik lekker kon aanzetten. Afwisselend kort, zacht met hard en diep stoten. Het mocht allemaal. Ze had haar hoofd omgedraaid op bed en keek me priemend aan, sexy, bij elke stoot een klein gilletje. Tot ik als een vulkaan ontlaadde. Ik mocht nog even nagenieten met mijn zwans in haar kut tot het gevoel helemaal weggeëbd was.
Dat was weer een toppertje bij op de lijst.


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan