Recensie Alejandra, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

koac

Wandelaar
34
29/12/22
39
14
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6979858-alejandra
Totale kosten (in euro)
250
Erg nieuwsgierig geworden na het zien van de advertentie en de whem topic en het helaas ontbreken van een review, dus heb ik me maar de stoute schoenen aangetrokken voor het team. Ik wilde de vraag of dit wat is ook voor mij zelf doorstrepen.

Ik had al een paar dagen geappt met haar, maar of ze reageerde voor mij iets te laat, of het kwam mij niet niet uit wanneer zij kon. In de nacht van woensdag op donderdag haar een app gestuurd en ze had tijd. Ze vroeg wel of zij moest langskomen, ik zei dat ik liever langs wilde komen. Dat kon. De prijzen zijn blijkbaar ook niet all in, maar ik heb er vrede mee dat de prijs nu gemiddeld 250 is voor een normale service bij dates. Misschien dat ze dat laat afhangen van het moment, ik weet het niet. Ergens vond ik het een beetje 'shabby' (wat gelukkig niet het geval is), dus ik vroeg om een video call, en dat kon. Dat beviel dus ik gaf aan dat ik zou komen.

45 minuten later ben ik op de plaats van bestemming. Zij legde mij uit middels videocall waar het was. (Zo moeilijk was het trouwens niet, maar ik was niet zo bekend in de buurt) Ik vond haar echt een mooie en leuk griet om haar zo een paar minuten te mogen bewonderen op mijn telefoon, dus ik had er al vertrouwen in!

Alejandra is de jonge slanke meid van de foto, half Mexicaans, half Albanees en erg zelfverzekerd. En ze is gelukkig absoluut geen afwerktrein, waar er in whem om gevreesd werd. Ze zal je absoluut niet de deur uit wijzen.

Zoenen was meer zoenen en kusjes geven en geen tongen, maar ik kan niet zeggen of dat nou aan mij of haar lag. Ik probeerde het ook niet, zoenen was gewoon de vibe op dat moment voor mij. Volgens mij probeerde zij het wel, maar ja soms is de vibe hoe het is.

Pijpen was echt super relax, geil hoe ze je geregeld aankijkt en absoluut geen haast in wat ze doed. Intiem was ook lekker, in cowgirl uiteindelijk klaar gereden, al kroelend en knuffelend.

Praatje met haar was ook relax en zorgeloos, gewoon een relaxe meid. Ik voelde me echt heel ontspannen en relax met haar. Lekker muziekje erbij de hele date, lekker temperatuurtje ook behaaglijk warm, haar poesje moest ook warm blijven zei ze 😂

De vraag of ik haar zou aanraden, belangrijk is met de topic whem in mijn achterhoofd, is ja! Ik snap oprecht niet hoe het kan dat niemand iets heeft geschreven over haar. Ze komt lief over, lijkt onafhankelijk en lijkt lekker haar zelf te zijn.

Ik ben blij dat ik de mysterie voor mijzelf heb ontrafeld, weer een succes voor in de boeken. En hopelijk heb ik iets nuttigs kunnen doen met deze recensie.

Terug
Bovenaan Onderaan