Recensie Alejandra (Dendermonde ,Gent ,Mechelen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
517
30/06/21
838
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/pretty-trans-sexy-awesome-and-femenine.html
Totale kosten (in euro)
100 euro
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In 2020 heb ik deze eens bezocht en ze ontving toen in een appartement in Mechelen .
De foto's in haar advertentie kloppen volledig, ze is een lief , vrouwelijk, zacht en rustig type .
Alles verloopt hygiënisch en veilig .
Het was mijn 1 ste ervaring met een trans en omdat het al een tijdje op mijn verlanglijstje stond de stap eindelijk durven zetten , vooral omdat ze er zo vrouwelijk uitziet heeft me uiteindelijk over de streep getrokken.
Ideaal voor beginners naar mijn mening.
Afspraak ging vlot via telefoon en verdere communicatie verliep met berichtjes .
Tongzoenen deed ze niet , ze gaf aan dat ze dat niet wou en ik drong er niet op aan. (mogelijk door corona)
Pijpen was met condoom en zelf klaarkomen doet ze niet , was wel spijtig vond ik .
Klein apparaatje , wanneer je zelf gepenetreerd wil worden en geen ervaring hebt hiermee kan dit mogelijk een goede starter zijn.
Het was wennen voor mij omdat ik niet goed wist wat ik moest verwachten van een date met een trans maar was uiteindeijk toch tevreden de stap genomen te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze recent bezocht en mijn ervaring was gelijkaardig als de voorgaande review maar ik stond wel erg snel terug buiten. Voor een uur betaald en na een 20 minuten was ik al terug op straat (douche achteraf inclusief). Maakte geen aanstalten om het uur vol te maken of te gaan voor een volgende ronde.
 
Gelijkaardige ervaring als hierboven.
In Brugge afgesproken. Heel vrouwelijk, mooie borsten, geil kontje. Is zelf niet actief, dus als je wil geneukt worden, laat je haar best passeren. Verschillende leuke standjes, waarbij je gerust kan doorgaan, ze kan er tegen :).
Stond ook wel op 30min buiten en had voor uur betaald (maar besefte het pas achteraf, dus tijd vloog helemaal niet voorbij).
Had ze recent opnieuw gecontacteerd voor wanneer ze opnieuw in de buurt is, maar ze gaf aan dat haar prijzen aangepast zijn.
200 voor een uur, 150 voor half uur, en vluggertje (max 15min) voor 130€.

Aan die prijs zal de goesting toch groot moeten zijn, voor herhaling, al zeker als een uur geen uur is :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan