Recensie Alejandra, Enschede (voorheen Den Haag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
149
08/07/21
161
29
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8836749-alejandra
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De gok genomen om bij deze dame zonder reviews op bezoek te gaan, omdat je maar weinig jonge donkere dames tegenkomt. Was de dame van de foto's, ze zou zowaar echt rond de 24 kunnen zijn (heb net iets hoger ingevuld, want denk toch paar jaar ouder). De eerste twee foto's op haar profiel is hoe ze er exact nu uit ziet. Vrij lang, dus met curves, die wel van de dokter zijn maar echt ongelooflijk goed aanvoelen. Billen misschien ook, want die zijn flink rond maar ook daar geen siliconen of iets hards te voelen.

Ze ontvangt in een klein peeskamertje in de buurt van de Haagse Markt, niet super maar prima. Zag er was moe uit maar deed verder vriendelijk in het Spaans, Engels praat ze niet. Ze trok haar kleren uit en ging naakt op het bed liggen. Ik kroop er achter om even te strelen en kroelen, vond ze zeker fijn en werd er goed nat van. Een vinger in haar kutje wilde ze niet en zoenen op de mond ook niet, verder haar klitje vingeren en zoenen op andere plekken geen probleem, maar wel veel knuffelen zodat het nog gfe gevoel gaf.

Op gegeven moment gaf ze condoom aan, ik deed hem om en omdat ze niet uit zichzelf leek te gaan pijpen, ik er ook niet om wilde vragen en toch al zin had in sex, ben ik maar op haar gekropen en haar van voor en achter genomen. Omdat het een mooi en vriendelijk meisje is met veel knuffelen tijdens de sex ben ik vrij snel klaargekomen. Ze bleef nog even liggen en knuffelen en daarna betaald en snel er vandoor.
 
Geen douche of wasbak, echt zo'n klein donker kamertje dat wordt gebruikt als afwerkhok. Een kreeg ook niet de indruk dat zij zelf vaak goed schoon maakte, iets van luchtje had ze wel, zeker van onder, dus ook niet gebeft. Had ik even erbij moeten zetten. Maar misschien lag het aan het moment natuurlijk. En het was niet verschrikkelijk storend als je niet op zoek bent naar superschoon.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan