WHEM Alejandra

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze shemale die momenteel in Gent ontvangt?

Net na het einde van de lockdown heb ik haar bezocht. Ze is een knappe petite shemale. Ze was erg vriendelijk en attent, de hygiene was perfect. We beleefden niet echt kinky toestanden, eerder een gfe.
Ze is vrij klein geschapen, en daarom heb ik al ergens gelezen dat ze een prima keuze is voor een eerste ervaring (voor mij niet van toepassing). De fotos op RL zijn recent. Als ze nog eens in de buurt is, bezoek ik haar zeker opnieuw.
 
Laatst bewerkt:
Net na het einde van de lockdown heb ik haar bezocht. Ze is een knappe petite shemale. Ze was erg vriendelijk en attent, de hygiene was perfect. We beleefden niet echt kinky toestanden, eerder een gfe.
Ze is vrij klein geschapen, en daarom heb ik al ergens gelezen dat ze een prima keuze is voor een eerste ervaring (voor mij niet van toepassing). De fotos op RL zijn recent. Als ze nog eens in de buurt is, bezoek ik haar zeker opnieuw.
kan je ook eens zeggen hoe klein? hoe smal? want dat is wat ik zoek. alvast bedankt!
 
Twee weken geleden bezocht in Antwerpen. In een ABNB in het centrum. Zij is mooi en lief. En spreek goed engels. Ik had 100 betaald voor half uur. Het was redelijk. Maar heb al beter gehad voor die prijs gewoon bij een vrouw. Ze was klein geschapen. Op bepaald moment wou ik toch dat ze mij binnen deed maar ze zei dat dat niet kon omdat ik maar een half uur betaald had. Ik heb nochthans ergens anders wel versa gehad voor 100euro en tijd was er genoeg. Ik moet wel zeggen dat het méér een beleefdheids vraag was van mij, want ik had haar nauwelijks gevoeld, vermoed ik. Mss interessant voor een top.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan