WHEM Alessia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Oke, ik hoef geen coke van haar reet te snuiven maar ondanks dat ziet ze er toch wel leuk uit. Ook bij gebrek aan dames momenteel even een check hier.

 
Wat zijn dat eigenlijk, "hot TOSCANI curves" 🤔
Ook benieuwd wie die trio vriendin is overigens. Dame adverteerd al flinke tijd toch? Was me niet opgevallen, dat poeder. Maar nu ik de foto aanklik... Dacht dat het cum was 🙈
 
Wat zijn dat eigenlijk, "hot TOSCANI curves" 🤔
Ook benieuwd wie die trio vriendin is overigens. Dame adverteerd al flinke tijd toch? Was me niet opgevallen, dat poeder. Maar nu ik de foto aanklik... Dacht dat het cum was 🙈
Ja ben ook benieuwd wie die vriendin kan zijn. Temeer omdat als iemand die vriendin had bezocht de link wel gemaakt had kunnen worden met deze dame in een eventue recensie. Ze adverteert inderdaad al langer maar omdat ze voorheen (volgens mij?) geen echte duidelijke foto had skipte ik haar altijd. Maar nu lijken er een of twee nieuwe foto's bijgekomen te zijn. Toch niet mis maar wat je ervoor terug krijgt..

Is op zich wel een duidelijke lijntje zo te zien, zou wat zijn als dat geld ook wat wordt ondergespoten😅
 
🤣🤣🤣

Nou, al een tijdje droog hoor 🙄
Ben inmiddels in staat overál heen te rijden, maar zelfs zoeken in geheel NL levert bar weinig op.

Mid-januari duurt me écht te lang...

Ik ga dan, als het moet, voor begin januari 🧐
 
Jullie zijn nu wel echt aan het rest-neuken he? 😛

Pfff....Kan niet wachten tot het mid-januari is.
Haha. Ja er zijn echt nog wel leuke dames. Alleen.. als ze geen recensies hebben is mijn uitgangspunt max een half uur en max 120 voor de eerste keer. En als de leukerds die er zijn voor een half uur al 150 vragen, blijft er weinig over, in jouw leuke bewoordingen dus de 'rest-neukerds'😅😅
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan